Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:55:51 GMT

مرگ جوان ۲۶ ساله در پرتاب نارنجک

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۳۲۸

مرگ جوان ۲۶ ساله در پرتاب نارنجک

به گزارش تابناک، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه (استان مرکزی) گفت: پرتاب نارنجک در شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه موجب مرگ جوان ۲۶ ساله شد.

بهرام صیدی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بر اثر پرتاب نارنجک به سمت یک موتورسوار و سرنشین راکب آن که یک جوان ۲۶ ساله بود به شدت مصدوم و دچار ضربه مغزی شده و به همراه سرنشین موتور سیکلت که از ناحیه سر دچار سوختگی شدید شده بود، توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مدرس ساوه اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به دلیل شدت جراحت وارده به راکب موتورسیکلت و ضربه مغزی شدید، تلاش کادر درمان این بیمارستان برای نجات او نتیجه بخش نبوده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه در ادامه گفت؛ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با چهارشنبه آخر سال ۱۰ مصدوم تا ساعت ۲۳:۳۰ به بیمارستان های شهید مدرس و چمران ساوه مراجعه کرده اند.

وی افزود: از این تعداد دو تن از مصدومان توسط تیم های عملیاتی اورژانس ساوه و زرندیه به بیمارستان شهید مدرس منتقل شدند.

صیدی بیان کرد، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه امشب همزمان با چهارشنبه آخر سال با ظرفیت کامل و تیم های پشتیبان و فعال بودن مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) ضمن ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، رصد و ارائه گزارش آمار حوادث سه شنبه شب را در دو سامانه EOC و MCMC به صورت برخط (آنلاین) به مرکز هدایت بحران وزارت بهداشت بر عهده داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان نارنجک موتورسوار مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان