Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت عبدالملکی روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم کلنگ زنی شبکه جمع‌آوری و ایجاد تصفیه خانه پساب نیشابور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح را فولاد خراسان کلنگ زنی کرده است تا با ایجاد این شبکه، فشار بر روی چاه های آب منطقه کمتر شود.

وی با اشاره به این که این منطقه با بحران‌آب مواجه است ادامه داد: با انجام این طرح مردم بیشتر می‌توانند از آب طبیعی استفاده کنند و از سوی دیگر اجرای این‌ طرح، صرفه اقتصادی نیز برای فولاد خراسان خواهد داشت تا طرح‌های توسعه ای آنها اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت فولاد خراسان در منطقه نیشابور بزرگ متعلق به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است و این طرح قرار است ظرف چهار سال به اتمام برسد و در قالب آن  ۵۰ هزار انشعاب فاضلاب دیگر به مردم نیشابور واگذار گردد.

عبدالملکی افزود:این تصفیه خانه مجهز در مجموع با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته خواهد شد و امیدواریم  مردم از تمام منافع آن منتفع شوند.

شهرستان نیشابور در فاصله ۱۰۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد فولاد نیشابور حجت الله عبد الملکی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فولاد نیشابور مشهد فولاد نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم