Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر خدمات به محرومان را یکی از مأموریت‌های مهم گروه‌های جهادی دانست و گفت: گروه‌های جهادی و فعالان عرصه احسان و نیکوکاری ضمن محرومیت‌زدایی در توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالین جهادی، احسان و نیکوکاری خدمات جهادگران را مورد تحسین و ستایش قرار داد و اظهار داشت: شناسایی نقاط محروم و نیازمندان و رسیدگی به آنان را یکی از مأموریت‌های مهم فعالان جهادی، احسان و نیکوکاری است که نزد پروردگار عالم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جهادگران را محبوب خداوند متعال دانست و بیان کرد: محرومیت‌زدایی از اهداف مهم خیران و فعالان عرصه جهاد، احسان و نیکوکاری است و این گروه‌‌ها در توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نقاط محروم و افراد نیازمند برای برخی از مردم ناشناخته است تصریح کرد: خدمات شما آثار بسیاری در جامعه دارد از این نظر جهادگران بسترهای کار خیر را برای رسیدگی به همه نیازمندان در جامعه فراهم کرده‌اند.

گروه‌های جهادی مهدویت در مناطق محروم اراک خدمت‌رسانی می‌کنند محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی در بلوچستان؛ از ساخت مدرسه تا اقدامات فرهنگی اولویت بسیجیان استان زنجان در گروه‌های جهادی "محرومیت‌زدایی" است

وی اجر و پاداش خیران، فعالان جهادی، احسان و نیکوکاری را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم نیازمند از ویژگی فعالیت گروه‌های جهادی است که نزد پروردگار از جایگاه و منزلت بسیار ارزشمندی برخوردار است.

در این آیین از فعالین حوزه جهادی، احسان و نیکوکاری در استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احسان و نیکوکاری گروه های جهادی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا