Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، رضا حبیبی ساروی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران، از افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۵ اسفند در مازندران خبر داد و اظهار کرد: براساس آخرین آمار به‌دست آمده از سامانه واحد پایش مراقبت‌های درمانی و مرکز هدایت عملیات بحران استان تعداد مصدومان چهارشنبه سوری ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۵ اسفند به عدد ۴۹ نفر رسید که از این تعداد ۴۲نفر مرد و ۷ نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس همین گزارش، سوختگی، بیشترین آسیب اعلام شد و گروه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال بالاترین آمار مصدومان را به خود اختصاص دادند.

تاکنون ۳۹ مصدوم به‌صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۰ نفر بستری هستند.

انفجار یک باب مغازه با مواد منفجره در آمل

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل نیز با اشاره به اینکه یک باب مغازه در بلوار شیخ فضل‌الله نوری این شهر به دلیل پرتاب مواد منفجره دچار حریق شد و گفت: یک باب مغازه در بلوار شیخ فضل‌الله نوری کوچه گلشهر پنجم این شهر به دلیل پرتاب مواد منفجره دچار حریق شد.

روح‌الله اسماعیلی اظهار کردافزود: این حادثه شامگاه گذشته رخ داده و بلافاصله پس از اعلام گزارش حریق، آتش‌نشانان بلافاصله وارد میدان شده و با مهار زبانه‌های آتش مانع از انتشار شعله به واحدهای مسکونی و تجاری همجوار شدند تا آتش‌سوزی مهار شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اعلام اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران آتش‌نشانی خدمات متعدد به همشهریان ارائه دادند، یادآور شد: حریق منزل متروکه در ولایت ۱۹، سه عملیات امداد نجات افراد محبوس شده در آسانسور واقع در فجر ۱۶ ، اباذر ۳۵ و منطقه ۲۰ متری شاهد، عملیات امداد درب در آفتاب ۶۴، دو مورد اطفای حریق ضایعات لاستیک در لاله ۲ و دریای ۲۳ و همچنین اطفای حریق منزل مسکونی در فجر ۳۸ از مهمترین عملیات‌ها بوده است.

این مسؤول با اعلام اینکه چهارشنبه‌سوری آرام و کم‌خطر نسبت به سال‌های گذشته را در شهرستان آمل شاهد بودیم و کمترین گزارش‎‌‌ها اعلام شد، گفت: سپری کردن چهارشنبه سوری کم‌خطر نیازمند فرهنگ‌سازی خوب و مطلوب است که امسال کمترین گزارش حریق و حوادث چهارشنبه آخر سال را شاهد بودیم که باید از همه همشهریان و مردم قدردانی و سپاسگزاری شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارشنبه سوری نوروز ۱۴۰۱ رضا حبیبی چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار