Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:16:35 GMT

ناکامی صهیونیست‌ها در بزرگ‌ترین هدف خود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۶۷۱

ناکامی صهیونیست‌ها در بزرگ‌ترین هدف خود

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست جلسه هم‌اندیشی این ستاد گفت: رژیم صهیونیستی در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام مانده است.

به گزارش مشرق، جلسه هم‌اندیشی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور روسا و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه با اشاره به این که همه مشکلاتی که در جهان اسلام شاهد هستیم، به نوعی با طراحی و برنامه ریزی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است اظهار داشت: یکی از معیارهای سنجش مسلمان واقعی بودن، میزان مقابله و مخالفت با این رژیم غاصب است که در ذهن، عمل و رفتار مسلمانان شکل گرفته است.  

وی افزود: صهیونیست ها با برداشت خاصی که از برتری خود به لحاظ دین، نژاد و غیره دارند، دیگران را به حساب نمی آورند و با استقرار در یکی از نقاط حساس جغرافیایی که می تواند بر جهان اسلام فشار بیاورد، درصدد تسلط بر منطقه و مسلمانان بودند، اما وقوع انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ ترین هدف آنها را که به فراموشی سپردن مساله فلسطین و اشغال این سرزمین بود را به چالش کشید و روز قدس موجب شد، پرونده اشغالگری رژیم صهیونیستی هر ساله مورد واکاوای قرار گرفته و در نتیجه اسرائیل در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام بماند.

رمضان شریف با تاکید بر این که برگزاری روز قدس و آگاهی‌بخشی که در پرتو آن صورت می گیرد، آثار و برکات غیرقابل انکاری داشته است، خاطرنشان کرد: هر سال همزمان با روز قدس، بزرگ ترین راهپیمایی ها و تجمعات در جهان اتفاق افتاده است و همین مساله به‌تدریج شرایط را به نفع مردم مظلوم و مبارز فلسطین تغییر داده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که رژیم صهیونیستی امروز در شرایط خوبی قرار ندارد و امسال فضای روز قدس متفاوت خواهد بود، گفت: مساله فلسطین در همه ابعاد، هم به لحاظ آگاهی بخشی جهانی و هم در کمک رسانی، رو به جلو حرکت کرده است و امروز شرایط به گونه ای شده که خود صهیونیست ها، اعتراف می کنند که دیگر قادر به مقابله با مردم با انگیزه و مصمم فلسطین نیستند و در مقابل آگاهی، توان نظامی و موشک های آنها ناتوان شده اند.

وی با اشاره به نقش ایران و اهمیت روز جهانی قدس، یادآور شد: رسانه های معاند و دشمنان ایران در روزهای اخیر به طور صریح اعلام کردند که ایران دیگر جزو کشورهای جهان سوم نیست، چرا که دانشمندان برجسته ای در حوزه های مختلف دارد و این ادعا که قصد نابود کردن اسرائیل را دارد، قابل تامل است و فقط یک شعار نیست.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای حاضر ضمن تشریح و بررسی وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی و تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری مراسم  روز جهانی قدس ارائه کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت ستاد سردار رمضان شریف فلسطین رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی بزرگ ترین هدف روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.   همچنین یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست نشین المطله واقع در شمال فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مورد اصابت قرار گرفته است.   در همین رابطه یک مقام صهیونیستی اعلام کرده است که حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک‌ها را در اختیار دارد که بُرد آنها به همه نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد.   گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شده‌اند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود