Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا این افراد که دست نوشته هایی همچون مرگ بر آل سقوط، سرباز صهیونیست ها/جنایت ضد بشری و سخیف آل سعود را محکوم می‌کنیم/ ولی امر مسلمین،  تسلیت و غرب حمایت می‌کند، سعود جنایت می‌کند را در دست داشتند شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر عربستان سعودی سر دادند.

فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی و مشهد در حاشیه این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: دانشگاهیان به عنوان نمانیده فرهیختگان این مرز و بوم از جنایت رژیم آل سعود و سکوت حمایت بار سازمان ملل در قبال این جنایت متاسف هستند و با این تجمع سعی داریم تا صدای مظلومان عالم را به گوش دولتهای استکباری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نیک‌پی افزود: متأسفانه فضای حاکم بر جامعه بشریت و سازمان ملل به جای حمایت از مظلومان، به حمایت از حقوق سرمایه داران و ستمگران تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: جنایات هولناک رژیم خونخوار و مستبد حاکم بر عربستان و به خصوص جنایت اخیر که منجر به شهادت جمعی از جوانان مظلوم و بی گناه شیعه و سنی گردید موجب ناراحتی و تأثر هر انسان آزاده ای می‌شود و حال آن که این دولت چندین سال است که در جنایتی جبران ناپذیر در کشور یمن  زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می‌کشد.

او ادامه داد: امیدوار هستیم به حرمت خون این شهیدان که به ناحق بر زمین ریخته شد به زودی شاهد برچیده شدن نظام سلطه و مشمئز کننده خاندان آل سعود باشیم.

عربستان سعودی روز شنبه این هفته ۷۳ شهروند خود را به همراه هفت تبعه یمنی و یک سوری به اتهام «داشتن افکار نادرست، عقاید انحرافی، همکاری اطلاعاتی با داعش، القاعده و انصارالله یمن و اقدام علیه امنیت عمومی و ایجاد شورش و هرج و مرج» اعدام کرد.

این افراد در حالی شنبه این هفته اعدام شدند که عربستان سعودی سال گذشته مدعی شده بود که مجازات اعدام را کنار گذاشته است.  

طبق گزارش سازمان حقوق بشر عربستان سعودی در اروپا، این کشور از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۶ نفر را اعدام کرده است. این در حالی است که تعداد کل اعدامی‌ها در عربستان در سال گذشته ۲۷ نفر بوده است.  

عربستان سعودی در سال ۱۳۹۸ نیز ۳۷ نفر از شهروندان شیعه این کشور را گردن زد و پس از آن سر یکی از آنها را به نمایش گذاشت.

سازمان دیده بان حقوق بشر در تازه ترین گزارش و بیانیه خود که در تیرماه امسال صادر شد، عربستان سعودی را به سرکوب شدید فعالان حقوق بشر، منتقدان و مخالفان دولت متهم کرد.

برچسب‌ها مشهد سازمان ملل متحد دانشگاه آزاد اسلامی گروه تروریستی داعش جنبش انصارالله القاعده ایالات متحده آمریکا رژیم آل سعود شیعه یمن اسرائیل عربستان سعودی حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سازمان ملل متحد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سازمان ملل متحد دانشگاه آزاد اسلامی گروه تروریستی داعش جنبش انصارالله القاعده ایالات متحده آمریکا رژیم آل سعود شیعه یمن اسرائیل عربستان سعودی حقوق بشر عربستان سعودی حقوق بشر آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد

هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.

گفتنی است دادگاه انقلاب توماج صالحی خواننده را به اتهام «افساد فی الارض» به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

اعلام این حکم واکنش های بسیاری را از سوی افراد و اشخاص سرشناس و نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توماج صالحی به اعدام محکوم شد/ وکیل توماج : از حکم صادره اطلاعی ندارم جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه