Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان فارس گفت: برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور حاصل زحمات بسیجیان است که پرچم سپاه را در میان کشور بالاتر از همه برافراشته است. - اخبار استانها -

به گزارش‌خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار یدالله بوعلی عصر امروز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت در امر واکسیناسیون کرونا که به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار شد، با یادآوری اینکه در اوایل واکسیناسیون با تجمع عمده مردم مواجه بودیم اظهار داشت: یکی از مراکز اثرگذار واکسیناسیون در استان فارس مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون ثارالله واقع در حسینیه ثارالله شیراز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مدت کوتاهی پس از آغاز واکسیناسیون، با ساماندهی کارها روزانه، تعداد زیادی از مردم شیراز در این مرکز واکسینه می‌شدند گفت: همه اینها حاصل از جان گذشتگی بسیجیانی است که خالصانه وارد میدان شدند و دست سپاه را گرفته و به امام و فرمانده خود گفتند که ما در میدان هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: سپاه فارس در هر موضوعی که در کشور ورود کرده، خوش درخشیده و با افتخار می‌گویم که برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور، حاصل زحمات بسیجیان است که پرچم سپاه را در میان کشور بالاتر از همه برافراشته است.

عیدی سپاه فجر به زوج‌های جوان استان فارس/ 100 سری جهیزیه توزیع می‌شود

وی با اعلام اینکه در سال 99 و 1400 سپاه فجر فارس در همه ارزیابی‌ها رتبه برتر را کسب کرده، تاکید کرد: این مایه افتخار است که همه ارزیابی‌ها، سپاه فجر را در همه عرصه‌ها برتر معرفی کردند و اعلام این خبر خوش در آستانه نیمه شعبان مایه خوشحالی است.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه فجر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما

به گزارش همشهری آنلاین،‌اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند. یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

دو منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس صحت این خبر را تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

کد خبر 847908 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسمومیت پزشکی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود