Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:07:44 GMT

هراز بعد از انسداد ۶ روزه، بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۹۰۵۲

هراز بعد از انسداد ۶ روزه، بازگشایی شد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی محور هراز بعد از گذشت ۶ روز، گفت: محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از امروز در محورهای شمال آغاز شد.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای استان اظهار کرد: محور هراز از ۱۹ اسفند ماه مسدود شده بود که بعد از گذشت ۶ روز ساعت ۱۴ امروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: لاین جنوب به شمال محور کندوان بازگشایی شده ولی لاین شمال به جنوب این محور باتوجه به رانش در حال بهسازی بوده و همچنان مسدود است‌.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به لغزندگی و بارانی بودن محورهای شمال، اضافه کرد: احتمال رانش و ریزش سنگ در گردنه‌های و کوهستان‌های استان وجود دارد.

*جزئیات محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال

این  مسؤول با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه تا پایان روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود، بیان کرد: تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای کرج- چالوس و بالعکس و تردد تریلر از هراز کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روزهای چهارشنبه۲۵، پنج‌شنبه۲۶، جمعه۲۷، شنبه ۲۸و یک‌شنبه۲۹ اسفندماه تا ساعت ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای اعلام شده، از میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روزهای پنج‌شنبه ۴ و جمعه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ و همچنین روزهای جمعه۱۲، شنبه ۱۳و یک‌شنبه ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای بزرگ‌راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روزهای اعلام شده تا ساعت ۲ بامداد روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها، با اعلام ماموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.

این مسؤول گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۶ صبح روز پنج‌شنبه ۱۱ تا ساعت ۲ بامداد روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعدازظهر روزهای پنج‌شنبه۴، جمعه۵، شنبه ۱۳و یک‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روزهای اعلام شده از رودهن به آب‌اسک به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، بیان کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ اسفندماه از مسیر جنوب به شمال و بالعکس و همچنین از ساعت ۶ صبح روزهای پنج‌شنبه۲۶، جمعه۲۷، شنبه ۲۸و یک‌شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج‌شنبه دوم و جمعه پنجم فروردین ماه و روزهای جمعه۱۲ ، شنبه ۱۳و یک‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

جهان‌تاب در پایان با تاکید بر توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، علاوه بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت محدودیت ترافیکی جاده شمال اخبار حوادث پلیس راه مازندران تهران موتورسیکلت طرح نوروزی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت رئیس پلیس راه مازندران محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۲ بامداد روز روزهای اعلام شده فروردین ماه ۱۴۰۱ روزهای پنج شنبه اعلام ماموران ساعت ۶ صبح ظهر روزهای یک شنبه ۱۴ تا ساعت ۲۴ مرزن آباد جهان تاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وسیله نقلیه سبک

اعمال محدودیت شمال به جنوب

۱) اعمال محدودیت قطعی تردد:

- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱) از ساعت ۰۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)

۲) از ساعت ۱۰:۳۰ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌گردد

۳) از ساعت ۲۴:۰۰ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

۲) پیش بینی اعمال محدودیت در صورت پر حجم بودن ترافیک:

- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ و ۱۴ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱):از ساعت ۱۰:۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)

۲) از ساعت ۱۲:۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌گردد.

۳) از ساعت ۲۴:۰۰ یکطرفه اتمام یافته و ا ز پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

اعمال محدودیت جنوب به شمال

۱) اعمال محدودیت قطعی تردد:

- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱) از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲). از ساعت ۰۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می‌گردد

۳) از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۰۷:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

۲) پیش بینی اعمال محدودیت در صورت پر حجم بودن ترافیک:

- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱) از ساعت ۱۱:۰۰ از ابتدای آزادراه تهران _ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود

۲) از ساعت ۱۲:۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌گردد.

۳) از ساعت ۱۴:۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۴:۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۰۸:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:

۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ الی روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد

وسیله نقلیه سنگین (بروزرسانی: ۱۴:۱۳:۵۴، ۱۴۰۳/۲/۱۱)
۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۲- محور هراز:

الف) تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

ب) تردد انواع کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور