Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌اله علی‌عسگریان، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی ۲ روز روز آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در غرب و جنوب استان بارش‌ باران و برف و در سایر مناطق بارش با شدت کمتر و به صورت باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌عسگریان بیان کرد: در مناطق شرقی گاهی تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی سبب کاهش دید و اختلال در تردد می‌شود، همچنین در ارتفاعات و مناطق مستعد احتمال تگرگ و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه پایان هفته اُفت محسوس دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی انتظار می‌رود، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۵ تا ۷ درجه کاهش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۸ و کمینه فردا ۵ درجه سانتی‌گراد و خوروبیابانک با ۲۹ و بوئین میاندشت با منفی ۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

علی‌عسگریان با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان افزود: سمیرم ۱۱، شهرضا، چادگان، خوانسار و دهاقان ۲، مبارکه، اصفهان و زرین‌شهر یک ۲ میلی‌متر بارش گزارش شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناپایداری های جوی در اصفهان گردوخاک در شرق اصفهان افت محسوس دما در اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، گفت: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، افزود: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم رودخانه ها اجتناب کنند.

سلطانی گفت: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روز‌های خنک تری را پیش رو خواهیم داشت.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت