Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@16:03:30 GMT

علی رستمی از شستا به ملی مس رفت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۹۲۸۴

علی رستمی از شستا به ملی مس رفت

به گزارش اقتصاد آنلاین، مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس با حضور امیر خرمی شاد عضو هیات عامل و معاون ایمیدرو در حال برگزاری است. طی تصویب هیأت مدیره، علی رستمی، به عنوان سرپرست شرکت ملی صنایع مس ایران شده است.

پیش از وی، اردشیر سعدمحمدی مدیریت عاملی شرکت مس را عهده دار بود. رستمی نیز پیشتر مدیریت عاملی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا)را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار مرتبط ۲۲:۳۷:۳۷ برگزاری همایش‌ برای رفع چالش ها مفید است ۱۳:۱۵:۰۰ امیرحسین نادری سرپرست تاصیکو شد ۱۰:۲۹:۳۸ استعفای علی رستمی مدیرعامل شستا تکذیب شد ۱۶:۳۶:۵۷ اختلاف نظر شستا و تامین اجتماعی جدی نیست ۱۶:۱۵:۰۰ امضای قرارداد عرضه ۷۰۰ هزار تن از محصولات شرکت ذوب آهن در بورس کالا ۲۳:۰۰:۰۵ موفقیت مس نتیجه عملکرد مدیریت کلان شرکت است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو علی رستمی صنایع مس شرکت ملی صنایع مس مس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد