Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:36:16 GMT

برتری سپاه فجر در کشور حاصل زحمات بسیجیان است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۹۳۴۹

برتری سپاه فجر در کشور حاصل زحمات بسیجیان است

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر، برتری سپاه فارس در کشور را حاصل تلاش بسیجیان دانست و تاکید کرد که تلاشهای بسیجیان، موجب بالا بودن پرچم سپاه فجر در کشور شده است.

سردار یدالله بوعلی عصر چهارشنبه ۲۵ اسفند در آیین تجلیل از ۳۰۰ بسیجی مشارکت کننده در طرح واکسیناسیون علیه کرونا در استان فارس، با یادآوری اینکه در اوایل واکسیناسیون با تجمع عمده مردم مواجه بودیم، اظهار کرد: یکی از مراکز اثرگذار واکسیناسیون در استان فارس مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون ثارالله واقع در حسینیه ثارالله(ع) شیراز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در مدت کوتاهی پس از آغاز واکسیناسیون، با ساماندهی کارها، روزانه تعداد زیادی از مردم شیراز در این مرکز واکسینه می‌شدند، گفت: همه این‌ها حاصل از جان گذشتگی بسیجیانی است که خالصانه وارد میدان شدند و دست سپاه را گرفته و به امام و فرمانده خود لبیک گفته و اعلام کردند که ما در میدان هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: سپاه فارس در هر موضوعی که در کشور ورود کرده، خوش درخشیده و با افتخار می‌گویم که برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور، حاصل زحمات بسیجیان است که پرچم سپاه را در میان کشور بالاتر از همه برافراشته است.

او با بیان اینکه در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ سپاه فجر فارس در همه ارزیابی‌ها رتبه برتر را کسب کرده است، گفت: این مایه افتخارست که همه ارزیابی‌ها، سپاه فجر را در همه عرصه‌ها برتر معرفی کرده و اعلام این خبر خوش در آستانه نیمه شعبان مایه خوشحالی است.

مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز هم در این مراسم با اشاره به تسریع در امر واکسیناسیون و کمک به امر درمان پیرو فرمان رهبری، گفت: این ماموریت بسیج مردادماه امسال آغاز شد، ابتدا کار امنیت آن را عهده دار شدیم و در ادامه کل ماموریت به سپاه ناحیه ثارالله محول شد.

او افزود: بسیجیان در این مرکز صفر تا صد اقدامات مرتبط با واکسیناسیون علیه کرونا را بر عهده گرفتند و بیش از آن همکاران بسیجی در پایگاه‌های سلامت، کنار کادر درمان مشغول خدمت رسانی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه حجم سنگینی از کار بر دوش این افراد بود و ۱۱۰ نفر در سه ماه اول در سه شیفت مشغول فعالیت بودند، عنوان کرد: از تعداد کل فوتی‌های کروناویروس در فارس تنها یکی از بانوان جهادگر، ۵۰۰ نفر از فوت شدگان زن را غسل داده که نشاندهنده حضور فداکارانه بسیجیان در هر عرصه‌ای است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه فجر فارس واکسیناسیون استانی سیاسی کرونا در ایران واکسن کرونا فرمانده سپاه سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه گفت: برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ‌ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع معرفی شهید شاخص سال ۱۴۰۳ استان بوشهر گفت: سال گذشته در گفتگو با خانواده و همرزمان شهید فرهنگی قنبر قنبری توانستیم مستندات کاملی از سیره زندگی این معلم جوان را آماده و نظر مثبت کمیته معرفی شهید شاخص استان بوشهر را جلب کنیم تا برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: شهید قنبری از دانش‌آموزان شاخص این شهرستان در رشته علوم تجربی بود که در همان دوران دانش‌آموزی به فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌خوانی اهمیت ویژه‌ای نشان می‌داد.

وی گفت: شهید قنبر قنبری با شروع جنگ تحمیلی و از ۱۸ مهرماه ۱۳۶۳ تا چهارم دی‌ماه ۱۳۶۴ که اندکی پس از ازدواجش در عملیات کربلای ۴ در جزیره مینو آسمانی شد، بار‌ها در دفاع مقدس شرکت فعال داشت و پیکرش چهل روز بعد از شهادت به بیدخون بازگشت و در گلزار شهدا این شهر آرام گرفت.

سرهنگ‌ پاسدار تاجیک ادامه داد: چهار کمیته فرهنگی‌هنری، علمی‌پژوهشی، پشتیبانی و رسانه و فضای مجازی برای معرفی این شهید به هم‌استانی‌ها تشکیل شده است که نشست‌های جداگانه و تخصصی خواهند داشت و برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت‌های مناسبتی، یادواره‌های شهدا و رسانه‌های شهرستان و استان با هدف معرفی این معلم شهید در طول سال برگزار می‌کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم و شهید شاخص استان بوشهر در این سال هم معلم بودند، همایش ویژه‌ای با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و همرزمان آن شهید، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیدخون زادگاه این شهید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه همچنین از رونمایی تصویر این شهید شاخص در این همایش خبر داد و اظهار داشت: عسلویه ظرفیت مناسبی دارد تا این شهید و حتی شهرستان را به همه کشور معرفی کنیم و فرهنگ شهادت را به نسل نوجوان و جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تزریق کنیم.

دیگر خبرها

  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم