Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حمزه حیدریان گفت : در استان کرمانشاه یک میلیون و چهارصد نفر به ۲ روش مستقیم و غیر مستقیم مجوز دریافت سود سهام عدالت را دارند.

به گفته مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تا دیروز افرادی که سامانه سجام آن‌ها مشکلی نداشته سود سهام خود را دریافت و تعدادی از افراد که فوت کرده یا اطلاعات و شماره شبا حساب خود را اشتباه وارد سامانه وارد کرده‌اند سود سهام عدالت برای آن‌ها واریز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از افرادی که شماره شبا و اطلاعات ورود و خروج حساب خود را اشتباه وارد سامانه کرده‌اند می‌توانند برای دریافت سود سهام عدالت به سامانه سجام مراجعه و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

در سال جدید بنا بر دستور رئیس اوراق بورس سامانه‌ای طراحی شده و ورثه افرادی که فوت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به این سامانه اطلاعات خود را بارگذاری کنند و پس از ثبت اطلاعات طبق قانون ارث سود سهام عدالت بین وارث تقسیم می‌شود.

راه‌اندازی این سامانه منوط بر سرور‌های قوه قضائیه، ثبت احوال و سازمان بورس است و برای مشخص شدن وراث متوفی می‌بایست پرسشنامه ماده ۱۹ مربوط به مالیات را کامل کنند و شرط اصلی این برنامه فعال شدن سامانه اوراق بورس است.

سود سهام عدالت به صورت هوشمند واریز شده و واریزی مرحله بعد ۲۹ اسفند بوده و افرادی که اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند هر چی سریع‌تر نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

در کمیسیون اقتصادی مجلس برای کسانی که هنوز سود سهام عدالت را دریافت نکرده‌اند برنامه‌هایی وجود دارد که این اجرای این برنامه‌ها با تأیید شورای نگهبان و بودجه سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

مقدمات ثبت نام این افراد در مجلس فراهم شده و در برنامه‌های سال جدید دولت و مجلس بوده و در صورت موافقت اولویت ثبت نام جامانده‌ها افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سهام عدالت سرمایه گذاری سود سهام عدالت اطلاعات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند

پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تأکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند