Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امورخارجه کشورمان با بیان اینکه بدهی انگلستان به ایران پرداخت شد، گفت: هیچ ارتباطی میان ازادی مبلغ و افرادی که به اتهام امنیتی در ایران بازداشتشدند، وجود ندارد.

خبرگزاری میزان- حسین امیرعبدالهیان در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ١٤٠١ که با حضور سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امورخارجه برگزار شد، در جمع خبرنگاران، در مورد ازادی نازنین زاغری، اظهار داشت: بیش از ٣٩٠میلیون پوند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص برخی خرید‌های دفاعی که از انگلستان داشتیم از این کشور مطالبه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی چهار ماه گذشته تماس‌های فشرده‌ای میان من و وزیرخارجه انگلیس برقرار بود و هدف ما این بود که بتوانیم این مطالبات را زنده کنیم تا این مبلغ به بانک مرکزی ما وارد شود.

وزیر امورخارجه گفت: به صراحت اعلام میکنم که هیچ ارتباطی میان ازادی این مبلغ و ازادی افرادی که به جرم جاسوسی و اتهامات امنیتی در ایران بازداشت و محاکمه شدند و جرایم ان‌ها ثابت شد و قوه قضاییه باید در خصوص وضعیتشان تصمیم می‌گرفت، وجود ندارد.

وی گفت: ما چندروز پیش این مبلغ را دریافت کردیم، اما به طور همزمان پیگیری‌های قضایی و روند قضایی برای درخواست ازادی این دونفر ادامه داشت، شاید از نظر زمانی روز‌های ازادی و واریز پول نزدیک بهم بود، اما ارتباطی میان این دو مسئله وجود ندارد.

وزیر امورخارجه افزود: ازادی این دوفرد (نازنین زاغری و انوشه آشوری) در نهایت با نگاه انسانی در جمهوری اسلامی ایران محقق شد.

امیرعبدالهیان افزود: اخباری که مبنی بر گرفتن پول و ازاد کردن این افراد منتشر میشود اخباری نادرست و نا دقیق است.

در همین زمینه: توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره آزادی دو محکوم امنیتی

در حال تکمیل...

برچسب ها: امیرعبداللهیان نازنین زاغری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرعبداللهیان نازنین زاغری ارتباطی میان وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد