Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در آستانه سال نو، پنج پایگاه موقت نظارتی اصناف بویژه در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر و نظارت ویژه بر عرضه کالا و خدمات آغاز شد.

به گزارش قدس انلاین، امیر دلداری  افزود: سه پایگاه از این تعداد ویژه فروشندگان اطراف حرم مطهر رضوی منظور شده است که یکی در میدان بیت المقدس، یکی در خیابان طبرسی جنوبی و دیگری در خیابان بهجت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی بیان کرد: ۲ پایگاه نظارتی دیگر نیز در میدان بار سپاد و دیگری در محل اتاق اصناف واقع در خیابان شهید صادقی مستقر شده اند. مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این پایگاه ها تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فعال هستند و مردم بویژه زائران می توانند با مراجعه حضوری به این پایگاه ها نسبت به اعلام شکایات خود اقدام کنند. دلداری اظهار داشت: همچنین روزانه ۴۰ گروه بازرسی دو نفره متشکل از بازرسان اصناف با همکاری نیروهای بسیج بر نحوه عرضه کالاها، رعایت پروتکلهای بهداشتی، رعایت سود مجاز توسط فروشندگان، صدور صورت حساب، درج قیمت بر روی کالا و رعایت قیمت مصوب برخی کالاهای اساسی در بازار و رسیدگی به شکایات مردمی نظارت دارند. وی اضافه کرد: گروه های بازرسی علاوه بر نظارتهای روزانه خود، گشتهای مشترکی را نیز با همکاری مرکز بهداشت و برخی از دستگاه های نظارتی در شهر انجام می دهند. مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: شهروندان و زائران می توانند در تماس با شماره ۳۱۷۳۰ و ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ شکایتهای خود از صنوف را ثبت کنند. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصناف حرم مطهر رضوی ایام نوروز بر اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول