Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حسینی نژاد گفت: شرکت توزیع برق استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار مشترک برق در شهرستان گرمسار خدمات ارائه می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۷۲ درصد برق گرمسار در بخش صنعت و ۸.۲ درصد در کشاورزی مصرف می‌شود و این موضوع بیانگر آن است که جهت گیری فعالیت‌های این شهرستان به سمت تولید و یک شاخص مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای حسینی نژاد گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون یک هزار و ۷۶ طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان گرمسار به اجرا درآمد که برای این تعداد طرح مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان