Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مهاباد، افزود: اعتبارات ادارات و منابع مالی دولت محدود و قطره چکانی بوده و نیاز است برای توسعه پایدار و برداشتن قدم های بلند، بخش خصوصی را به مشارکت در سرمایه گذاری دعوت کرد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید از سرمایه گذاران حمایت کنند، ادامه داد: هرکجا که لازم باشد نهادهای دولتی قوانین را در راستای کمک به مردم و ارایه بهتر خدمات به نفع آنان تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد خاطرنشان کرد: برنامه های مصوب در شورای برنامه ریزی استان هم به عنوان نقش راه توسعه شهرستان باید از طرف مدیران دستگاه های اجرایی به طور جدی پیگیری و مطالبه شود.

قادری با اشاره به اینکه هیچ کس منکر تلاش و خدمات شایان دولت در این منطقه نیست، ادامه داد: مدیران در حوضه های مختلف برای جبران عقب ماندگی و حذب اعتبارات در شأن جایگاه شهر مهاباد به عنوان مرکز جنوب استان تلاش کنند.

وی با تبریک فرا رسیدن سال جدید و افزایش مسافرت های نوروزی، گفت: اداره های خدمات رسان از جمله شبکه بهداشت و اوررژانس و به ویژه راهداری برای کنترل محورهای مواصلاتی آماده باش بوده تا بتوانیم زمینه آرامش هموطنان را فراهم کنیم.

فرماندار مهاباد با تاکید بر نظارت بر بازار و فعال بودن گشت های مشترک بازرسی، افزود: با افرادی که با گران فروشی و سوءاستفاده از ایام تعطیلات نوروزی کام مردم را تلخ کردن به طور جدی و بدون تعارف برخورد می شود.

وی تاکید کرد: جمع آوری متکدیان سطح شهر و وروذی های شهر نیز توسط اداره های مرتبط تدکر داده شده تا در ایام پذیرایی از مسافران در تعطیلات بهتر از سال های قبل انجام شود.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای گردشگرپذیر شمالغرب و همچنین جز شهرهای مهم منطقه است.

برچسب‌ها مهاباد سید ابراهیم رییسی آذربایجان غربی توسعه اقتصادی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد سید ابراهیم رییسی آذربایجان غربی مهاباد سید ابراهیم رییسی آذربایجان غربی توسعه اقتصادی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال