Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم خیبر و سایپا در خرم آباد در حالی با برتری 2-1 تیم کمالوند به پایان رسید که نحوه قضاوت عباس راکی با اعتراض شدید نارنجی پوشان تهرانی همراه شد.

روانخواه به قضاوت امروز راکی معترض است.

به گزارش طرفداری، امید روانخواه در نشست خبری بعد از شکست 2-1 سایپا مقابل خیبر خرم آباد گفت:

فکر می کنم اگر ما سه امتیاز این بازی را می گرفتیم یک جورهایی خودمان مدعی می شدیم و شاید کار برای تیم خیبر سخت تر می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک بحث بازی بود و بحث دیگر اینکه خب بالاخره من در تیم خیبر خرم آباد افتخار این را داشته ام که برای مردم خوب لرستان و خرم آباد مقطعی مربیگری کنم و احساس کردم قبل از بازی با اینکه برای من حساسیتی وجود نداشت، ولی حس کردم یک سری حساسیت ها در آن زمینه هست اینکه من دارم به خرم آباد می آیم و قرار است رو به روی تیم و بازیکنان خوب خیبر بازی کنم. اول جا دارد بگویم انتظار بیشتری را داشتم نه از مالک تیم نه از بعضی افراد داخل بدنه تیم که دوستان من هستند و دارند فعالیت می کنند و حتی بازیکنان تیم، ولی انتظار داشتم که بدانم من پارسال برای خیبر خرم آباد چکار کرده ام و این امتیاز چجوری خریداری شده که الان تیم خیبر می تواند در لیگ یک فعالیت کند. در هر صورت آنهایی که نزدیک به من بودند بازیکنان و کسانی که پیش فصل گذشته را با ما بودند می دانند چه بازیکنان با کیفیتی با چه قیمتی به این تیم آمدند و قرارداد بستند و الان کجا بازی می کنند. اینها برای آدم های فهیم جامعه فوتبال کاملا مشخص است ولی واقعیت این است که من انتظار داشتم بازیکنان با هم رقابت کنند ما رقابتی بین بازیکنان ندیدیم در زمین بازی امروز، با صراحت حرفم را می زنم. شما می توانید گل ما را ببینید و دو گل دیگر بازی را، فکر می کنم تفاوت در کیفیت گل هایی که زده شد مشخص است. تبریک می گویم به مردم لرستان و آنهایی که در خانه نشسته اند و بازی را می بینم، من در مورد آنها صحبت می کنم اینکه در مورد من فحاشی شد را دلیلش را نمی دانم چون نیمه اول همه چیز رعایت شد اما چرا فحاشی را نمی دانم اینکه یک عده گذشته کاری مرا نمی دانند و چه کارهایی اینجا انجام داده ام را نمی دانند ولی واقعیت این است این بازی برای مالک تیم خیبر خیلی هزینه داشت. اینکه شما این همه هزینه کنید و بعد بخواهید هزینه های جانبی هم بکنید تا تیم تان نتیجه بگیرد واقعا خنده دار است و در شان فوتبال لرستان نیست و فکر می کنم بازیکنان بومی خیلی خوبی دارد خرم آباد که الان هیچ کدامشان را نمی بینیم، زمان من حداقل 9 بازیکن در ترکیب تیم خرم آبادی بودند. در هر صورت تبریک می گویم به بازیکنان و هوادارانی که خانه بودند و بازی را دیدند بابت برد، و در مورد تیم خودمان هم ما مشکلاتی داریم ولی خوبیش این است که همه عوامل باشگاه این مشکل را درک می کنند که در چه شرایط سختی کار می کنیم. شاید همه انتظار دارند سایپا شرایط بهتری داشته باشد ولی سایپا یک سری مشکلات دارد که اگر حل نشوند خیلی سخت است ولی امیدواریم فصل را به خوبی تمام کنیم و نتیجه آبرومندی بگیریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود "واضح بفرمایید این هزینه های جانبی چه چیزی است و می گویید انتظارمان از خیبر بیشتر بود چیست" گفت:

انتظار داشتم که استقبال بهتری شود اینکه شما جو ورزشگاه را وقتی وارد می شوید متوجه می شوید اینکه خود مالک تیم می داند من در خرید امتیاز این تیم چه کمکی به او کردم نیاز نیست بیشتر از این توضیح دهم، ولی اگر به اتفاقات گذشته و این اتفاقات دو روز که داور بازی اسمش اعلام شد و هفته ای که ما تمرین داشتیم، اتفاقاتش را ورود بکنند و پی آن را بگیرند، خودشان به خیلی چیزها دست می یابند. اینکه لیگ یک اینطور برگزار شود و با این شرایط و حواشی برگزار شود مطمئنا متولی برگزاری این مسابقات باید فکری به حال هم خودش هم نوع برگزاری مسابقات بکند.

در همین حین، مدیررسانه ای تیم سایپا گفت:

در پرانتز باز کنم که شب قبلش به ما هم پیشنهاد دادند کما اینکه یک تیم محترم لیگ یکی دیگر بابت انتخاب داوری که به هرحال هم زبان است برای بازیکنان خیبر خرم آباد، بیانیه نوشت و اعتراض کرد ولی ما احترام گذاشتیم به تیم خیبر خرم آباد و مردم خوب لرستان و بیانیه ندادیم و شلوغ نکردیم ولی انواع و اقسامش شلوغ بازی ها و رفتارهای ناجوانمردانه و غیر فوتبالی را امروز دیدیم.

اخبار داغ 

مدارک جدید گل گهر برای بازیکن گابنی/ اعاده دادرسی قبول شد! تماشای دربی با قیمت های نجومی آنتونیو کاسانو: می‌خواهم منتقدان مسی را ببینم و به آنها فحش بدهم پل اسکولز در انتقاد از رانگنیک: او چگونه به عنوان مربی این باشگاه انتخاب شده است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خیبر خرم آباد تیم خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید واسعی مهاجم تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: مستحق پیروزی در این بازی بودیم و خیلی هجومی کار را شروع کردیم و مطمئن بودیم که این بازی را پیروز خواهیم شد. مهم صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که به آن دست یافتیم.

او در خصوص عدم استفاده مربیان فولاد از او در نیم فصل اول گفت: ابتدا باید از عزیزانی که من را در خوزستان حمایت کردند، تشکر کنم. زمانی که ایگناسیو مارتینز هدایت فولاد را بر عهده داشت ارتباط گرفتن با او سخت بود و یکی، دو بازیکن بودند که در نحوه انتخاب نهایی ترکیب تیم دخالت داشتند و از این بابت خیلی ناراحت بودم.

واسعی افزود: متأسفانه مدیران فولاد با ترفندهای خودشان از من رضایت‌نامه فسخ قرارداد گرفتند تا همه دستمزدم را ندهند و قرار بود در یک تاریخ معین پولی را به حسابم واریز کنند که باز هم بدقولی کردند.

واسعی تصریح کرد: یکی از بازیکنان فولاد به سرمربی گفته بود یا جای من در تیم خواهد بود یا واسعی و در بازی آخری که برای فولاد برابر صنعت نفت بازی کردم روی هر دو گل تأثیر داشتم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از فولاد جدا شدم و اکنون از حضور در مس رفسنجان رضایت دارم.

کد خبر 6088931

دیگر خبرها

  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!