Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سایه نوسانات اخیر قیمت نفت که در پی تحریم روسیه به وقوع پیوسته است، نخست وزیر انگلیس در سخنانی ابراز امیدواری کرد عربستان سعودی تولید نفت را بالا ببرد.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در سخنانی گفت: من خوشبین هستم که ممکن است عربستان تولید نفت را بالا ببرد.

او همچنین مدعی شد: یک اقتصاد جهانی قوی، به نقع تولید کنندگان نفت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش نیز خبرگزاری رویترز گزارش داد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در دیوان پادشاهی در کاخ یمامه در ریاض با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در خصوص تحولات اخیر در اوکراین بحث و تبادل نظر کرد.

بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی عربستان، دو طرف در این جلسه در خصوص روابط دوستانه و هنکاری دوجانبه میان دو کشور در زمینه‌های مختلف گفتگو کردند.

جانسون همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه آیا عربستان تولید را برای مقابله با افزایش قیمت نفت خام بالا خواهد برد، نیز گفت: معتقدم نیاز است تا با سعودی‌ها در این زمینه گفتگو شود؛ اما بر این باورم درک لازم از نیاز به تضمین ثبات در بازار‌های جهانی نفت و گاز وجود دارد.

پیشتر رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند قرار است بوریس جانسون سفری به عربستان سعودی داشته باشد. رسانه‌ها اعلام کرده بودند این سفر جانسون در حالی انجام می‌شود که عربستان سعودی ۸۱ نفر از جمله ۷ یمنی و یک سوری را در بزرگترین اعدام در یک روز با ادعای داشتن عقاید انحرافی و ارتباط با تروریسم اعدام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون عربستان سعودی نخست وزیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!

دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا تسلیم بازیکن سعودی شد و در رده دوم بهترین بازیکنان لیگ عربستان ایستاد.

به گزارش فارس، سالم الدوسری، مهاجم ملی پوش الهلال با کسب امتیاز 7.91 بالاتر از کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لیگ عربستان انتخاب شد.

الدوسری مرد سال 2023 آسیاست و با به ثمر رساندن 65 گل بهترین گلزن سعودی تاریخ الهلال به شمار می‌آید.

دستمزد سالیانه رونالدو 200 میلیون یورو است و تقریبا 20 برابر دستمزد الدوسری (10 میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی عربستان را بسیاری با گل تماشایی در جام جهانی 2022 قطر به یاد دارند.

ستاره الهلال بعد از گلزنی شادی گل خاصی دارد و پشتک می زند به همین خاطر به «پرنده» شهرت دارد.

براساس گزارش سایت سوفا اسکور، رونالدو با وجود به ثمر رساندن 29 در لیگ عربستان صدرنشینی در لیست بهترین گلزنان اما «الدوسری تاثیرگذارتر از ابرستاره پرتغالی ظاهر شد».

سایت سعودی اسپورت می نویسد که الدوسری با به ثمر رساندن 16 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا «بهترین گلزن تاریخ عربستان در این تورنمنت» شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: باشگاه های عربستانی به دنبال کاپیتان منچستریونایتد همسر طارمی مانع انتقال او به لیگ عربستان شد؟

دیگر خبرها

  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی