Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:58:43 GMT

گرامی داشت هفته جوان، رسمیت دادن به جوان است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۰۵۸۷

گرامی داشت هفته جوان، رسمیت دادن به جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حمید سجادی در همایش روز جوان که در سالن همایش های شورای شهر شیراز برگزار شد، ضمن تبریک ایام نیمه شعبان، گفت: استاندار فارس هم جوان‌یاور و هم جوان‌باور هستند زیرا جوانترین مدیرکل استان فارس، مدیرکل ورزش و جوانان است.

وی اظهار داشت: بعد از ۹ سال شورای عالی جوانان روز گذشته برگزار و اقدامات خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی افزود: امید که همه ما بتوانیم به عنوان مسوول قدردان گام دوم و برنامه ریز و اجراگر باشیم، زیرا بیانیه گام دوم تفسیر دارد و باید به عمق جان بنشیند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اصول تعلیم و تربیت در ورزش ابعاد اربعه دارد، ابراز داشت: یکی از اصول تعلیم و تربیت، سندیت، حریت و اصل اجتماع است که لازمه رشد در جامعه می باشد.

وی با اشاره به انواع مناسبت‌ها اذعان داشت: این نیاز است که به کارها سندیت دهیم و گرامی داشت هفته جوان، رسمیت دادن به جوان است.

سجادی در پایان با اشاره به اینکه استاندار فارس ورزش دوست است، ابراز داشت: در صحبت های قبل از برگزاری این همایش، استاندار فارس با برگزاری انبوهی از رویدادها در استان فارس موافقت کردند تا برنامه ریزی شده و در فارس به عنوان الگو برای دیگر استان ها  پیاده شود.

تلاش کنیم جوانان ناامید را به خط پایان برسانیم

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با طرح این سوال که استعاره ورزشی در بیانیه گام دوم چیست؟ ابراز داشت: اگر مجموعه یک تیم دومیدانی در دو ماراتون را در نظر بگیرم و یک ورزشکار در یک کیلومتر مانده به خط پایان، می‌نشیند و استراحت می‌کند، در حالی که برخی ها آشغال می‌ریزند و هیاهو می‌کنند و بد و بیراه می‌گویند، اما مربی به ورزشکار امید می‌دهد و  می‌گوید چیزی نمانده است.

وحید یامین‌پور ادامه داد: خط پایانی که در نزدیکی آن قرار داریم و رهبر انقلاب مبدا و مقصد و رقبا را می‌بیند، بسیار ارزشمند است و ملت ما ۴۳ سال است که تمام تحریم ها و فشارها را پشت سر گذاشته و اینک خسته است لذا فرق کسی که امید دارد و امید ندارد در یک کیلومتر پایانی مشخص می‌شود.

او در پایان ابراز داشت: تلاش ما باید این باشد که جوانان که با ویروس ناامیدی خسته شده اند، تشویق کنیم و به خط پایان برسانیم تا این مدال را بر گردن ملت ایران تقدیم کنیم.

استان فارس به عنوان میزبان شبکه ملی نیکوکاران جوان معرفی شد

به گزارش فارس، در پایان این همایش از شبکه ملی نیکوکاری رونمایی شد و استان فارس به عنوان میزبان شبکه ملی نیکوکاران جوان معرفی و از ۴۰ نفر از جوانان برتر و اعضا سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان جوان همایش رهبر انقلاب شبکه نیکوکاری استان برتر استان فارس خط پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد