Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جوان سایپا می گوید با تمام احترامی که برای مردم خرم آباد قائل است، 

سرمربی سایپا معتقد است مسائل بیرون زمین و اشتباهات داوری باعث شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد شده است.

به گزارش طرفداری، بازی تیم های خیبر خرم آباد و سایپا در لیگ آزادگان حواشی بسیاری داشت.

امیدرضا روانخواه، سرمربی جوان سایپا که ساعتی پیش در کنفرانس پایان بازی خیبر خرم آباد و سایپا، از رفتار مالک باشگاه خیبر گلایه کرده بود، در گفتگوی اختصاصی با رسانه طرفداری، گفت:

نحوه میزبانی باشگاه خیبر خرم آباد در بازی امروز جای تامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من درباره نحوه میزبانی باشگاه خیبر حرف می زنم و این اصلا به فرهنگ مردم مهمان نواز و دوست داشتنی خرم آباد ارتباطی ندارد. گلایه من از مردم خوب خرم آباد نیست و از نحوه میزبانی یک باشگاه در این شهر است. همه ما می دانیم که بعد از شیوع کرونا در ایران حضور تماشاگر در بازی ها ممنوع شده و هنوز هم دستورالعملی برای تغییر این قانون نیامده اما امروز دیدیم که در خرم آباد این بازی در حضور تماشاگران برگزار شد که من امیدوارم ناظر بازی این موضوع را گزارش کند. البته ناظر بازی را به عنوان یک انسان شریف می شناسم و مطمئنم این ناظر با شرافت بازی قطعا این نوع میزبانی و نحوه میهمان نوازی میزبان را گزارش خواهد کرد. نوع میزبانی خیبر خرم آباد و نوع میهمان نوازی آنها در نتیجه بازی و تصمیم های داور تاثیرگذار بود. من نمی دانم ناظر بازی چه گزارشی نوشته اما امید دارم این موارد به مسئولان فدراسیون گزارش شود.

سرمربی سایپا تاکید کرد:

امیدوارم گزارش هایی که از این بازی به دست مسئولان می رسد به دقت مورد بررسی قرار بگیرد و کارشناسی شود و با خاطیان برخورد شدیدی شود چون در غیر این صورت، کار کردن در لیگ آزادگان سخت و حتی غیرممکن می شود. اعتراض اصلی من به نحوه قضاوت داور بود. صحبت هایی مطرح شد و سوبرداشت پیش آمد که من به چینش داوران اعتراض کردم. اصلا چنین چیزی نیست و من چنین صحبتی نکردم و چنین اعتراضی هم ندارم. چینش داوران در حیطه من نیست ولی به عنوان یک مربی این حق من است که درباره داوری بازی تیم خودم حرف بزنم. با اتفاقاتی که در بازی افتاد، این حق من است که به نحوه عملکرد داور معترض باشم و اتفاقا شدیدا هم معترض هستم و تمام حاضران در ورزشگاه نحوه قضاوت ایشان را دیدند.

امیدرضا روانخواه که از قضاوت عباس راکی داور بازی خیبر و سایپا شاکی است، ادامه داد: 

متاسفانه همیشه بعد از قضاوت های این داور حواشی به وجود می آید. از کمیته محترم داوران خواهش می کنم نسبت به قضاوت این داور بررسی داشته باشند و نظارت پر رنگ تری کنند. فوتبال بدون باشگاه ها زنده نیست و باشگاه ها از این مدل قضاوت ها آسیب می بینند. از جناب خداداد افشاریان رییس محترم کمیته داوران تقاضا می کنم شخصا به نحوه قضاوت این داور ورود کنند و اتفاقات امروز را مورد بررسی قرار بدهند. حق باشگاه ما امروز ضایع شد. باشگاه سایپا باشگاه کوچکی نیست و انصاف نیست با عملکرد ضعیف داور این باشگاه لطمه ببیند.

 

اخبار داغ 

مدارک جدید گل گهر برای بازیکن گابنی/ اعاده دادرسی قبول شد! تماشای دربی با قیمت های نجومی آنتونیو کاسانو: می‌خواهم منتقدان مسی را ببینم و به آنها فحش بدهم پل اسکولز در انتقاد از رانگنیک: او چگونه به عنوان مربی این باشگاه انتخاب شده است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود