Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،سید مجید امامی عصر چهار شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی  کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد جزو ۱۲ استانی است که کار برش استانی آن در زمینه فرهنگی در حال انجام است.

وی افزود:طی ۶ ماه اخیر ۲۰ سفر استانی برگزار شد و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز برای تحول در شورای فرهنگ عمومی تقریبا می‌بایست هر سال تمام استان‌ها را مورد بازدید قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد: این کار از مهر ماه امسال آغاز شده و اکنون کهگیلویه و بویراحمد یازدهمین استانی است که برای حضور در شورای فرهنگ عمومی و بررسی مشکلات و آسیب‌ها به این استان سفر کردیم.

امامی عنوان کرد: با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی  درصد زیادی از اعتبارات فرهنگی استانی و کشوری صرف مصوبات شورای فرهنگ عمومی می شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: مساله بودجه و ضمانت اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی در سطح کشور باید به یک مساله جدی تبدیل شود.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود:با توجه به بافت عشیره ای و قبیله ای کهگیلویه و بویراحمد، کار فرهنگی با سرلوحه تمامی اقدامات مسئولان باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت:فرهنگ زیربنای همه بخش‌های دیگر بوده و به وسیله فرهنگ حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی استحکام پیدا می‌کند

سید علی احمد زاده افزود: همه دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد موظفند برای کار خود پیوست فرهنگی داشته باشند، اگر قرار است رونقی ایجاد شود باید جنبه فرهنگی آن را نیز در نظر بگیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بعضی از مسائل از جمله مسائل اجتماعی دچار مشکل هستیم و باید برای رفع آن‌ها روی مسائل فرهنگی بیشتر کار کنیم.

احمد زاده عنوان کرد: وقتی از کسانی که از خودکشی جان سالم به در برده اند، می‌گویند آیا می‌دانید این کار خلاف شرع است، اظهار بی اطلاعی می‌کنند که نشان دهنده ضعف فرهنگی بوده و باید به صورت ریشه‌ای این مشکل بزرگ را برطرف کنید.

وی افزود افزود: باید پویش مردمی فراگیر در استان داشته باشیم تا با فرهنگ دینی آشنایی بیشتری پیدا شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم به داشتن روحیه انقلابی وغیرت دینی در بین مردم این استان اشاره کرد و گفت: یکی از شاه کلیدهای مشکل ساز در این استان سیاست زدگی است که تاثیر زیادی بر بسیاری از مشکلات دارد.  

سردار حمید خرم دل افزود: خودکشی، نزاع دسته جمعی، نبود فرهنگ صحیح اشتغال و بی توجهی به مشکلات بانوان در برخی از مناطق استان از دیگر مشکلات موجود استان در زمینه فرهنگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه استان شروری نیست زیرا بسیاری از جرائم این استان ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

سید علی ملک حسینی افزود: به برکت انقلاب پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و در برخی دستگاه‌ها نه تنها در نیروی انسانی خودکفا هستیم بلکه مدیران ملی هم تربیت کرده‌ایم.

وی گفت: برغم بالا بودن مشکلات فرهنگی، مردم فرهنگ‌پذیری بالایی دارند، لذا کارگروه‌هایی تشکیل و کارهایی صورت گیرد و گزارش آن در اجلاسیه شورای فرهنگ عمومی ارائه شود.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ