Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@16:32:56 GMT

ابراهیم بازیان سرپرست شستا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۰۷۲۹

ابراهیم بازیان سرپرست شستا شد

ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب شد.

به گزارش ایرنا، با حکم میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شرکت شستا منصوب شد.

بازیان سابقه مشاوره رئیس کمیته امداد، مدیریت مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری ارومیه و مدیریت در چند شرکت صنعتی را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رستمی مدیرعامل پیشین شستا، امروز به عنوان سرپرست شرکت ملی مس منصوب شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد.

وی  در بازدید از مراحل راه اندازی آب شیرین کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکار‌های تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن افزود: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، همچنین در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکار‌های متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین ۱۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد