Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان جلسه همکاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مرکز آموزش جوارکارگاهی مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان صبح امروز 25 اسفندماه با اشاره به اهمیت آموزش، از برگزاری دوره های مختلف در مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان یاد کرد و اظهار داشت: منطقه ویژه در حوزه کلاس های تئوری ظرفیت خوبی دارد و برای برگزاری دوره های عملی می توانیم از ظرفیت 38 سوله که مرکز نوآوری قرار است احداث کند، استفاده کنیم و کارگاه های عملی را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارائه درخواست نسبت به بهره مندی مهارت آموزان، از اساتید مرکز جوارکارگاهی سرچشمه تصریح کرد: در خصوص تأمین تجهیزات از نزدیک بازدیدی صورت گیرد که نسبت به تأمین آن اقدام شود، ضمن آنکه زمین مورد نیاز برای ایجاد کارگاه آموزشی در منطقه ویژه اختصاص داده می شود.

بهرامشاهی بیان کرد: افزایش کلاس های تئوری و ایجاد کارگاه در کنار آموزش اساتید از سرچشمه، به تقویت مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی می انجامد و نویدبخش آینده خوبی برای این مرکز خواهد بود.

وی نسبت به استانداردسازی برخی رشته های بومی ازجمله کشاورزی سخن به میان آورد و تصریح کرد: داشتن دانش فنی در هر حوزه کاری موفقیت آن حوزه را بیشتر می کند.

مهندس ابراهیم نژاد رئیس مرکز جوارکارگاهی مس سرچشمه نیز در این دیدار اظهار داشت: مس تا کنون هر درخواستی که در زمینه آموزش از سوی هر ارگان ارائه شده را رد نکرده و برای منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هم استقبال می کنیم و اساتیدی که داریم را در اختیار مرکز جوارکارگاهی این منطقه می گذاریم.

وی از تبادل نیرو بین مجموعه های صنعتی برای آموزش دیدن و آموزش دادن یاد کرد و افزود:  نیروهایی از مجتمع گل گهر سیرجان برای برخی دوره ها به سرچشمه اعزام می شوند.

رئیس مرکز آموزش جوارکارگاهی مس سرچشمه با ذکر این مطلب که با وجود مدیر جهادی و میدانی در منطقه ویژه اتفاقات خیلی خوبی خواهد افتاد: تصریح کرد: استاندارد رشته های مختلف را می توانید تدوین و دوره آن را برگزار کنید که دارای اهمیت است و ما هم در راستای آموزش همکاری خواهیم کرد.

همچنین حسنی مسئول مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی عامل اصلی بهره وری نیروی کار، کاهش ضایعات و افزایش تولیدات است و در این راستا در سال ۱۴۰۱ ثبت نام رشته های جوشکاری، متالولژی، مکانیک کارگاههای آموزشی آغاز می شود.

گفتنی است پس از این جلسه بازدیدی از مرکز آموزش جوارکارگاهی مس سرچشمه انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان استانی اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان مرکز آموزش جوارکارگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در دومین روز از نمایشگاه اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اکسپو ۲۰۲۴، با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، برترین‌های مناطق آزاد ایران در حوزه سرمایه‌گذاری و صادرات تعیین و تقدیر شدند.

بر همین اساس منطقه آزاد اروند در هر دو حوزه، صاحب عنوان برتر شد.
پس از انتخاب شرکت کربور سیلیسیم به عنوان صادر کننده برتر این منطقه، عنوان سرمایه‌گذار برتر نیز به شرکت پارس اروند رسید.

بدین ترتیب از سوی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، از آقای وحید فاطمی‌زاده مدیریت شرکت پارس اروند به عنوان سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد.
شرکت پارس اروند الکتریک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ در دو شهر آبادان و تهران آغاز و کار خود را با شرکت CIE( کارخانه) و بنیان صنعت اوپاتان (دفتر اصلی) گسترش داده است.

این شرکت در شهرک صنعتی آبادان واقع در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند بنا نهاده شده است و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه برق صنعتی و روشنایی، یکی از پیشگامان و نامداران این عرصه به حساب می آید که تولیدات خود را با دو برند سی آی ای و پارس اروند در تولید فیوزهای مینیاتوری، محافظ جان، کنتاکتور، پروژکتور، چراغ، پنل، لامپ، ریسه، سنسور و تایمر عرضه می‌کند.

دیگر خبرها

  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد