Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راسک گفت: وضعیت اقلیمی خاص دشت پیشین باعث شده تا انواع محصولات گلخانه‌ای ومحصولات خارج از فصل در این منطقه کشت شود.

زراعتی گفت: در سال زراعی جاری هزار و ۶۴۰ هکتار از اراضی دشت پیشین به کشت صیفی جات از قبیل هندوانه، خربزه و ملون اختصاص یافته که پیش بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت بیش از ۴۰ هزارتن محصول برداشت و روانه بازار‌های مصرف داخلی و خارجی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: کشت صیفی جات خارج از فصل بصورت جوی پشته‌ای و زیر پلاستیک انجام می‌شود و ۸۵ درصد این مزارع به روش‌های نوین آبیاری تحت فشار مجهز شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راسک گفت: فصل زمستان برای مردم این منطقه فصل پرتلاشیست و فصل برداشت محصولات صیفی جات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مزارع کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا