Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:32:57 GMT

انتقاد سازنده با ارایه راهکار پذیرفتنی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۰۸۵۹

انتقاد سازنده با ارایه راهکار پذیرفتنی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، مختار رضایی عصر روز چهارشنبه درنشستی خبری افزود:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، انتقادشان اگر سازنده وهمراه با ارائه راهکار باشد، قطعا پذیرفتنی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان املش با اشاره به اینکه بعضی افراد انتقادپذیر نیستند، افزود: اگر در این شهرستان مدیر دستگاهی پاسخگو به خبرنگار نیست به من اطلاع دهید تا او را با شما هماهنگ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی گفت: همه دولت ها تلاش کرده اند، اما دولت دکتر رئیسی، چون دولتی جهادی است بنابراین باید اهداف و سیاستهای رییس جمهور دنبال شود تا کشور درجهت رشد، پیشرفت و بالندگی قرار گیرد.

 وی در پاسخ به دغدغه های خبرنگاران درمورد مشکلات شهرستان املش درحوزه های مختلف گفت: یکی از معضلات شهرستان، مسیر املش به شلمان است که 2 مرحله آن یکی 75 درصد ،یکی 60 درصد پیشرفت و مرحله سوم در بخش زیرسازی است.

رضایی درمورد علت تأخیر درانتخاب شهردار از سوی شورای شهر املش نیز گفت: باید شوراها فردی رابه عنوان شهردار انتخاب کند که پاکدست بوده تا دچار دردسر نشده و پاسخ استعلامات مثبت باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان املش درمورد پایش تصویری سطح شهر املش نیز گفت: در این مورد کم کاری صورت گرفته است؛ انشاالله درآینده نزدیک این مشکل نیز در شهر املش مرتفع خواهد شد.

رضایی با توجه به نزدیک شدن به ایام سال نو و ورود مسافران به شهرستان املش گفت: به بانکها گفته ایم در مورد تزریق پول به خودپردازها درساعات مختلف شبانه روز اقدام کنند و این پیگیری ها در روزهای آینده بیشتر خواهد شد؛ در مورد نانوایی ها نیز کشیک هایی تعریف شده تا ساعاتی از شب نیز باز بوده تا مردم نان مصرفی خودرا تأمین کنند.

وی درمورد بازار سنتی املش که روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود، گفت: باید جایگاه بازار درجای دیگری از شهر برده شود و جایگاه جدیدی تعریف شده اما یک دفعه نمی شود این بازار سنتی را تغییر داد بلکه به صورت تدریجی این کارباید صورت گیرد.

رضایی درمورد تکلیف زمین ها و سوله هایی که افرادی درشهرک های صنعتی خریداری کرده ولی بلاتکلیف هستند، گفت: هرچه سریعتر باید تکلیف آنها مشخص شود؛ اگر بنای بر ساخت دارند اقدام کنند وگرنه به دیگران باید واگذار شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان املش درمورد پلهای درحال ساخت کشاورز رانکوه و کیازنیک املش گفت: پل کشاورز نه و نیم میلیارد تومان تعهد پیمانکاربوده که تاکنون 90 درصد پیشرفت دارد و با تزریق 2 و نیم میلیارد تومانی که صورت گرفته، امیدواریم در فروردین ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: ولی پل کیازنیک املش 8 و نیم میلیارد تومان تعهد پیمانکاربوده که 4 میلیاردتومان به پیمانکار تزریق شده و 51درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

شهرستان املش یکی ازشهرستانهای شمالی کشور است که با 2 بخش مرکزی ورانکوه و با جمعیت 44 هزار نفر با تولید 32 درصد چای کشور، دومین تولید کننده فندوق کشور و در 70 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها نشست خبری گیلان املش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نشست خبری گیلان املش نشست خبری گیلان املش شهرستان املش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم

مغانلو از روی پاس رضایی گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

ضدحمله تیم سپاهان منجر به خالی شدن دروازه استقلال خوزستان شد و پاس کاوه رضایی به شهریار مغانلو گل اول سپاهان را رقم زد.

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان کد خبر 751205

دیگر خبرها

  • کدام مشاغل از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند؟
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • هوش مصنوعی نمی‌تواند جای پزشک را بگیرد
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس