Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در فاصله کمتر از یک روز تا آغاز نود و هشتمین دربی پایتخت که فارغ از حساسیت همیشگی، از لحاظ جدولی هم فوق العاده سرنوشت‌ساز است، نشست خبری سرمربی‌ تیم‌ها برگزار شد و با وجود حساسیت‌هایی که به آن اشاره شد، در این نشست خبری شاهد عملکرد درخشان هر دو سرمربی بودیم. یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه شهید کاظمی واقع در اتوبان آزادگان و فرهاد مجیدی در میدان شیخ بهایی و محل سازمان لیگ پختگی فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده و پیش از دربی با کلماتی که به کار برده و واکنش‌هایی که از خود نشان دادند همگان را امیدوار کردند که می‌توانیم به یک بازی جذاب از سوی هر دو تیم دلخوش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو سرمربی در این نشست به تیم حریف احترام گذاشتند و کمتر درگیر کری‌خوانی‌های پیش پا افتاده و مجازی‌پسند شدند.

گل‌محمدی: استقلال برای من تیم قابل احترامی است و رقیب سنتی پرسپولیس به حساب می‌آید. باز هم امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. قطعاً کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز اولین هدف پرسپولیس برای دربی است.

مجیدی: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. فردا با تیم بسیار خوبی بازی داریم. جدا از دربی، پرسپولیس در چند سال روند خوبی داشته و مهم‌ترین فاکتور این تیم ثبات و حفظ بازیکنانش بوده است. بازیکنان این تیم سال‌ها کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگی خوبی دارند. پرسپولیس تیم فوق‌العاده خوبی است. در درجه اول می‌خواهیم شاهد بازی خوبی باشیم و برای هواداران استقلال و پرسپولیس بازی جذابی شود. پرسپولیس نه تنها در حمله بلکه در خط هافبک و دفاعی‌ از بهترین‌های لیگ است. بازی‌های استقلال و پرسپولیس حساس است. هر تیم از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده بازی خواهد شد.

هم سرمربی پرسپولیس و هم سرمربی استقلال صحبت‌های حمایتی از بازیکنان خود مطرح کرده و به نوعی به آنها روحیه مضاعف دادند؛ البته هرکدام با واژگان مختص خود.

گل‌محمدی: نتایجی که گرفتیم و شکل بازی که داشتیم، نسبت به سال گذشته از نظر امتیازگیری بهتر بوده است. بازیکنان ما ارزشمند هستند و می‌بینید از شروع فصل چقدر با سختی و مشکلات دست و پنجه نرم کردند و خیلی اذیت شدند. همه بازیکنان با تمام وجودشان تلاش و این مشکلات را تحمل کردند که فقط به خاطر پرسولیس و هواداران‌شان بوده است. باید به آنها روحیه مثبت بدهیم تا با احساس خوبی به زمین بروند. هواداران پرسپولیس نشان دادند چقدر باهوش هستند و در شرایط حساس تیم‌شان را حمایت کردند.

مجیدی: تا این لحظه بیشترین سهم موفقیت‌ها به بازیکنان اختصاص دارد که با تمام وجود کار کردند و از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان به معنای واقعی تیم و پشت هم بودند. به چه علت نباید تیم من موفق باشد؟ متأسفانه به تیم من پرداخته نمی‌شود و برخی برنامه‌های تلویزیونی دنبال این هستند که از چه تیمی امتیاز کسر شده است. وقتی وریا غفوری کاپیتان من، دقیقه ۸۰ استارت می‌زند مطمئن باشید تیمم برنده می‌شود. استقلال یک تیم است و بازیکنان پشت هم هستند و این موضوع به موفقیت ما کمک کرده است.

فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی با وجود اینکه در گذشته بارها از کوره در رفته بودند، این بار در آرامش به سوالات پاسخ داده و اسیر سوالات شیطنت‌آمیزِ ژورنالیستی نشدند.

گل‌محمدی درباره سوالی پیرامون اظهارات پیشکسوتان استقلال علیه بازیکنان پرسپولیس به ویژه حامد لک گفت: من اصلاً چنین چیزی را الان می‌شنوم و به این مسائل توجهی نمی‌کنم.

وی همچنین درباره انتخاب سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور و صحبت‌هایی که درباره قضاوت او علیه استقلال می‌شود خاطرنشان کرد: صحبت‌های زیادی درباره اینکه سیدعلی چطور انتخاب شده است شنیده‌ام، ولی اصلاً توجهی به این مسائل ندارم، به خاطر اینکه نمی‌خواهم نسبت به داوری که هنوز بازی انجام نشده است قضاوت کنم. بعد از بازی بهتر می‌توانیم درباره داوری صحبت کنیم. قطعاً داوری که برای دربی انتخاب می‌شود توانایی و تجربه خوبی دارد و من نسبت به آقای سیدعلی نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم. ان‌شاءالله قضاوت خوبی را به همراه تیم داوری‌اش داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه کمیته انضباطی با ورود او و فرهاد مجیدی به داخل زمین مجازات یکسان در نظر نگرفت؛ بیان داشت: اگر در کنفرانس خبری وارد چنین بحث‌هایی نشویم خیلی بهتر است. کمیته انضباطی و کمیته داوران همه بازی‌ها را نگاه می‌کنند و اینکه چه اتفاقاتی می‌افتد و چه تصمیم‌گیری‌هایی می‌شود. یک مقدار زیادی از این تصمیم‌گیری‌ها بستگی به جو حاکم بر فوتبال دارد و من نمی‌توانم زیاد درباره این مسائل صحبت کنم و بیشتر تمرکزمان روی بازی فرداست.

در سوی مقابل فرهاد مجیدی درباره اینکه به خاطر اختلاف امتیازی بیشتر ممکن است برای تساوی به زمین بیاید گفت: مربی‌ که با تفکر مساوی وارد زمین شود، مطمئناً می‌بازد. سه امتیاز بازی فردا برای من خیلی مهم است. در طول هفته با بازیکنان در این زمینه صحبت کردم. یکبار هم نشده به این قضیه فکر کنم که مساوی بگیرم. در صورت برد هم چیزی برای استقلال تمام نشده و باید برای قهرمانی بجنگیم. مهم این است که بازیکنان بدانند تا زمانی که جام بالای سر نرفته چیزی تمام نشده است، حالا می‌خواهد رکورد باشد یا هر چیز دیگری. برای من قهرمانی تیمم مهم است و به چیزی که شما گفتید فکر هم نکرده‌ام. تفکر من پیروزی است و پیش‌بینی‌ام این است یکی از دربی‌های خوب این چند سال اخیر خواهد بود. شما می‌توانید از بازیکنان من بپرسید، در طول هفته به آنها گفتم در صورت برد در دربی هم باید تا هفته آخر تلاش کنند و هیچ چیزی تمام نمی‌شود. تیم ما تا هفته آخر باید این روند را ادامه دهد و بهترین نتیجه را بگیرد. برد دربی یک «اِپسیلون» انگیزه ما را برای بازی‌های آینده کم نمی‌کند.

وی همچنین درباره اظهارات علیرضا منصوریان علیه او به همین یک جمله کوتاه اکتفا کرد: اشکالی ندارد!

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی عجیب در این باره که فاصله ۶ امتیازی با تیم دوم به استقلال فشار وارد کرده است، گفت: در این خصوص با شما موافق نیستم چون تیمی که در صدر جدول است و فاصله ۶ امتیازی با تیم دوم دارد فشار کمتری را متحمل می‌شود. تیم دوم جدول فشار بیشتری را تحمل خواهد کرد، شاید هم من اشتباه می‌کنم.

مجیدی در پایان درباره انتخاب سید مهدی سیدعلی با وجود درگیری‌ که قبلا با او داشته است نیز خاطرنشان کرد: من اظهار نظری درباره داوری دربی نکردم، برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم او در مسابقه فردا قضاوت خوبی داشته باشد.

باید دید پس از درخشش هر ۲ سرمربی در دربی کلمات، در زمین فوتبال و در میدان عمل نتیجه تلاش ۲ تیم در بازی فردا(پنجشنبه) چگونه خواهد شد. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس استقلال علیرضا منصوریان ورزشگاه آزادی میدان شیخ بهائی کمیته انضباطی حامد لک سید مهدی سید علی یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس استقلال ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس استقلال علیرضا منصوریان ورزشگاه آزادی کمیته انضباطی حامد لک سید مهدی سید علی یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!