Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه رایزنی ها خود در حاشیه شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل در نیویورک، عصر چهارشنبه با "ترزا آمارله بوئه" دبیر کل فدراسیون زنان کوبا دیدار و گفتگو کرد.

معاون رییس جمهوری در این دیدار اظهار داشت در شرایط تحریمهای یکجانبه غیر قانونی علیه جمهوری اسلامی ایران، همکاریهای مشترک، منجر به پیشبرد موضوعات مختلف فیمابین علی الخصوص تولید واکسن کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی همچنین به پیشرفتهای زنان ایران در حوزه های علمی و آی تی اشاره  و ایجاد شغل های خانگی، اعطای مرخصی ۹ ماهه زایمان همراه با حقوق برای بانوان شاغل و اعطای دورکاری برای مادران شاغل در دوره کرونا را از  اقدامات اخیر کشور در حمایت از خانواده عنوان کرد.

معاون رییس جمهوری همچنین بر اهمیت تبادل تجربیات دو کشور و ضرورت همکاری های دو کشور در عرصه بین المللی زنان تاکید کرد.

طرف کوبایی نیز ضمن اشاره به تجربه موفق تولید مشترک واکسن کرونا، اظهار داشت: کوبا پیشرفتهای متعددی در عرصه های علمی و سیاسی داشته و به منظور توانمند سازی بانوان این کشور، برنامه ای ملی  تدوین شده است.

وی افزود: ۵۰ درصد از کسانی را که در ساخت واکسن مشارکت دارند، زنان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد انسیه خزعلی حقوق زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد انسیه خزعلی حقوق زنان سازمان ملل متحد انسیه خزعلی حقوق زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است، ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می‌رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو وی افزود: کسی که از ایران خارج می‌شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است.

دهقانی گفت: قسمت بزرگی از دستاورد‌های امروز چینی‌ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشور‌های دیگر رفته‌اند. باید نگاه به کلمه فرار مغز‌ها یا فرار از کشور را باید برداشت.

وی در ادامه گفت: هر کسی که از کشور خارج می‌شود و یا کسی که وارد کشور می‌شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!