Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی ایمانیه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: بسیاری از موارد مطرح شده در مورد تنگنا‌ها و مشکلات بخش تولید درست است؛ اما سیاست‌ها در اختیار استان نیست.

اوگفت: تنها کاری که می‌توان انجام داد اینست که در استان اقداماتی انجام دهیم تا آسیب به تولید کمتر شود، همه کنار هم تلاش می‌کنیم تا استان جلو برود و بهبود فضای کسب و کار نیز در نتیجه همکاری همه در استان و تکیه بر توانمندی‌های داخلی به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس گفت: باید با همفکری و توجه به بودجه ۱۴۰۱ همچنین با وجود مشکلاتی که وجود دارد تصمیم‌گیری کنید که برنامه سال آینده مشخص باشد، امید کاذب نباید داشت، اما باید تلاش کرد تا بخشی از مشکلات تولید برطرف شود.

ایمانیه درباره مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی در استان گفت: نیاز ۵ هزار میلیاردی شهرک‌های صنعتی استان باید با برنامه برطرف شود و نباید امید کاذب برای تامین ۵ هزار میلیارد از بودجه داشت.

او خطاب به مدیر شهرک‌های صنعتی استان فارس  گفت: برای آب و استفاده از پساب با آبفای استان و شیراز همکاری و هماهنگی کنید و برای برق هم بررسی شود که با استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی و کوچک تدابیری اندیشیده شود.

استاندار فارس گفت: دستگاه‌های صنعتی نگاه را به داخل استان بیاورند تا مشکلات حل شود و جلسه‌ای هفته دوم فروردین با حضور آبفای شیراز و استان و برق شیراز و استان و با حضور بخش خصوصی برگزار شود تا با هم‌اندیشی و مشکل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی حل شود.

ایمانیه گفت: برای حل مشکلات تعرفه گاز صنایع به سمت تکنولوژی‌هایی بروند که گاز کمتری مصرف کنند و صنایع استان از نظر مصرف گاز رتبه‌بندی شوند و برنامه‌های بلندمدت تدوین شود تا با انجام آن مشکل حل شود.

استاندار فارس درباره معافیت سهم بیمه کارفرمایی در حوزه کشاورزی و گلخانه‌ای و اجرای سلیقه‌ای این قانون نیز گفت: داخل استان باید سیاست‌های یکسان اجرا و این امر بررسی شود.

ایمانیه درباره موارد مطرح شده از مشکلات پیمانکاران در حوزه اوراق اسناد خزانه و پرداخت بدهی پیمانکاران به دستگاه‌های مختلف گفت: این موارد باید قبل از تدوین بودجه مطرح شود، چون یک مشکل ملی است تا امکان رایزنی در سطح ملی وجود داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس توانمندی های داخلی کاهش آسیب ها فعالان صنعتی شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: غرفه صنایع‌دستی فارس به‌صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی خود را در معرض دید عموم قرار داده است. 

او بیان کرد: ۲۶ استاد هنرمند و پیشکسوت صنایع‌دستی استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند که ۶ هنرمند دارای مدرک درجه یک هنری هستند و ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

ثابت اقلیدی افزود: غرفه صنایع‌دستی استان فارس در سالن شماره ۲۵ نمایشگاه و در متراژ ۱۸۰ متر است که در ۴ روز برگزاری نمایشگاه مورد استقبال کم نظیر شهروندان قرار گرفته است.

 او به حضور راهنمایان گردشگری و مترجمان به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی در غرفه صنایع‌دستی فارس اشاره کرد و افزود: در این غرفه، کارگاه‌های زنده محصولات صنایع‌دستی فعال و اساتید و پیشکسوتان صنایع‌دستی استان به تولید محصولات مشغول‌اند که مورد استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار