Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سرشناس دنیای هندبال با عقد قراردادی رسما هدایت تیم ملی هندبال ایران را بر عهده گرفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ مربی سرشناس دنیای هندبال با عقد قراردادی رسما هدایت تیم ملی هندبال ایران را بر عهده گرفت.

این مربی اهل مونته‌نگرو متولد ۱۹۶۱ میلادی است و سوابق درخشانی در عرصه مربیگری باشگاهی و ملی و همچنین دوران بازیگری در کارنامه او دیده می‌شود و آخرین تجربه مربیگری او به سال ۲۰۲۱ در باشگاه مطرح واردار مقدونیه باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کسب عنوان چهارم المپیک سیدنی ۲۰۰۰ با تیم ملی یوگسلاوی، کسب مقام دوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان با تیم ملی صربستان و مونته‌نگرو در سال ۲۰۰۲ و قهرمانی نوجوانان جهان با همین تیم در سال ۲۰۰۵، کسب قهرمانی اروپا با تیم ملی نوجوانان صربستان و مونته‌نگرو در سال ۲۰۰۴، کسب مقام پنجم قهرمانی بزرگسالان جهان در سال ۲۰۰۵ با تیم ملی بزرگسالان صربستان و مونته‌نگرو و کسب مقام سوم رقابت‌های قهرمانی جهان سال ۲۰۱۷ با تیم ملی بزرگسالان اسلوونی از جمله مهم‌ترین عناوین وسلین ووجوویچ در عرصه مربیگری ملی است.   وسلین ووجوویچ در عرصه مربیگری باشگاهی نیز سابقه درخشانی دارد. حضور در باشگاه‌های مطرح دنیا از جمله واردار مقدونیه و زاگرب کرواسی در کارنامه این مربی دیده می‌شود. قهرمانی در باشگاه‌های اسپانیا با تیم رئال سوسیداد و همچنین قهرمانی در باشگاه‌های اروپا با همین تیم، سه قهرمانی در سوپرلیگ هندبال مقدونیه و دو قهرمانی در جام باشگاه‌های مقدونیه با تیم واردار، قهرمانی در لیگ هندبال کرواسی در دو فصل پیاپی با تیم زاگرب و قهرمانی در جام پادشاهی قطر از دستاورد‌های این مربی مطرح در عرصه باشگاهی به شمار می‌آیند.   وی همچنین در دوران بازیگری خود به عنوان یکی از مطرح‌ترین بازیکنان جهان هندبال مدال طلای المپیک لس آنجلس ۱۹۸۴ و مدال برنز سئول ۱۹۸۸ را بدست آورده و یک طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی جهان را به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۶ و ۱۹۸۲ را نیز به گردن آویخته است. ووجوویچ عنوان سومی رقابت‌های قهرمانی اروپا و دو قهرمانی باشگاه‌های اروپا را نیز در دوران ورزش حرفه‌ای خود بدست آورده است.   حضور به مدت شش سال در باشگاه بارسلونا نقطه عطفی در دوران بازیگری وسلین وویوویچ به شمار می‌آید.   این مربی مطرح دنیای هندبال در سال ۱۹۸۸ میلادی به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب و در سال ۱۹۸۶ نیز به عنوان برترین ورزشکار کشور یوگوسلاوی شناخته شد. بیشتر بخوانید: هندبال قهرمانی دختران آسیا| کسب مدال نقره آسیا و راهیابی به قهرمانی جهان

انتهای یام/

برچسب ها: فدراسیون هندبال وسلین وویوویچ تیم ملی هندبال علیرضا پاکدل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال علیرضا پاکدل تیم ملی هندبال مونته نگرو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری هفته نوزدهم از رقابت های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، عصر امروز دوشنبه تیم صنعت مس کرمان با کسب یک پیروزی با ارزش سه هفته زودتر از پایان این مسابقات عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

کد خبر 6092402

دیگر خبرها

  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی