Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز قبل کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی با استفاده از منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی دست یافتند که بیانگر نقش یک زوج تبعه خارجی در سرقت های طلا بود. به همین دلیل بررسی غیرمحسوس این ماجرا با صدور دستورات محرمانه ای از سوی سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به گروهی از کارآگاهان زبده سپرده شد و آنان پس از مدتی رصدهای اطلاعاتی به سرنخ هایی از سرقت طلا در مجالس عروسی رسیدند و متوجه شدند که زوج تبعه افغانستان، اموال سرقتی را در منزلی واقع در بولوار امامت مشهد مخفی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش خراسان حاکی است: کارآگاهان پس از بررسی همه اطلاعات و جوانب این ماجرا، مراتب را به قاضی محمدحسین درودی (دادستان مرکز خراسان رضوی) اطلاع دادند و بدین ترتیب با کسب مجوزهای قضایی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند. کارآگاهان در یک عملیات ضربتی و هماهنگ به سرپرستی سرهنگ افتخاری وارد مخفیگاه این زوج تبعه خارجی شدند و تعداد زیادی سکه طلا، پول نقد، سرویس طلا و جعبه و کارت هدیه را کشف کردند. با دستگیری زوج جوان، تحقیقات از آنان در اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه یافت که در نهایت متهمان لب به اعتراف گشودند و راز سرقت در جشن های عروسی را فاش کردند.

 زن جوان به کارآگاهان گفت: دختر کوچکم را نیز با خودم همراه می کردم تا مورد توجه دیگران قرار نگیرم. ابتدا تالارهای مجلل را بیشتر در مناطق طرقبه و شاندیز بررسی می کردم و زمانی که از جشن عروسی مطلع می شدم خودم را به عنوان همسر یکی از دوستان داماد معرفی می کردم و وارد جشن عروسی می شدم. از ابتدا همه حواسم روی هدایایی بود که مهمانان به عروس و داماد می دادند. آخر شب نزد امانت نگهداری می رفتم که کیسه یا کارتن حاوی هدایا را در دست داشت و در یک فرصت مناسب آن را می ربودم و با همدستی همسرم از تالار فرار می کردم. به گزارش خراسان، اگرچه متهمان این پرونده تا کنون به چند فقره سرقت با این شگرد از مجالس عروسی اعتراف کرده اند اما تحقیقات کارآگاهان با دستورات ویژه رئیس پلیس آگاهی برای کشف سرقت های احتمالی دیگر آنان همچنان ادامه دارد./ منبع: خراسان

منبع: فردا

کلیدواژه: شب عروسی عروس و دامادها سرقت دارایی خراسان رضوی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از قتل جوان ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن جوان 27 ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو 405 فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بوده کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان 27 ساله گواهی می‌داد توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود 30 ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

وی گفت: قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان 27 ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل  اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند. متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

صادقی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متهمان  دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران