Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با امام جمعه شیراز به مناسبت هفته جوان گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها ۸۹.۳ درصد جوانان ایرانی از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند که در این بین ۷۰ درصد از شبکه اینستاگرام استفاده می‌کنند که لازم است در این فضا به منظور ارائه محتوای مناسب، بیشتر کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وحید یامین پور، چهره سازی اساس راهبرد‌های فرهنگی جمهوری اسلامی است که از سوی دفتر مقام معظم رهبری نیز این مهم ابلاغ شده است.

او گفت: از ۱۰ شخصیت برتر مورد توجه جوانان و نوجوانان هیچ کدام از چهره‌های اسلامی و ایرانی نیستند و عمده توجه این قشر به چهره‌های اروپایی و هالیودی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان جهان کنونی را جهان رسانه دانست و گفت: جوانان امروز سراسر وقت خود را با رسانه‌ها سر می‌کنند و خانواده در اولویت بعدی آنهاست.

یامین پور در بخش دیگری به برگزاری اجلاس هم آهنگ در شهر مشهد مقدس هم اشاره کرد و گفت: لازم است همگرایی جهت میدان داری در عرصه جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: لزوم یاری رسانی و عزم ملی با کمک رسانه ملی در این امر بسیار حائز اهمیت است و با کمک آن می‌توان الگو‌ها را به قشر جوان شناساند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با رویکرد جدید دولت در انتخاب مدیران جوان تحولی در گسترش افکار ایرانی و اسلامی بیش از پیش تلاش شود.

او به سخنان رئیس جمهور مبنی بر جدی گرفتن ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره و گفت: از تمام مدیران خواسته شده که نسبت به برگزاری قوی‌تر این ستاد‌ها در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اقدام کنند.

یامین پور گفت: ستاد امور جوانان محلی برای هم افزایی و به اشتراک گذاشتن آخرین رصد‌ها و پایش‌های حوزه جوانان است که باید بیش از پیش در استان‌ها و شهرستان‌ها فعال شوند.

او گفت: یکی از مأموریت ما در حوزه جوانان مشاوره‌های ازدواج و ترویج ازدواج آسان است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان امام جمعه شیراز شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین

علی باقری معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس در امور خاورمیانه به مسکو سفر کرده، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ایران همواره در خاورمیان شریک راهبردی است

علی باقری معاون وزیر امور خارجه همچنین در دیداری جداگانه با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور ها‌ی عضو در چارچوب چند جانبه گرایی است.

طرف چینی در این دیدار نیز، ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم.

این مقام ارشد چینی افزود: پکن بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.

در ادامه طرفین به بحث و بررسی موضوعات مورد علاقه طرفین پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی