Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:32:34 GMT

سامانه ۱۳۷ نبض جامعه نسبت به شهرداری را رصد می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۱۵۴۸

سامانه ۱۳۷ نبض جامعه نسبت به شهرداری را رصد می‌کند

شهردار اصفهان گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ نبض جامعه را نسبت به شهرداری به‌صورت روزانه رصد می‌کند و آرام یا مضطرب‌بودن و احساساتی نظیر نگرانی یا عصبانیت شهروندان را گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، در جریان اقدامات انجام شده این حوزه قرار گرفت و ضمن تاکید بر ارتقای فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، بر پیگیری مطالبات مردم از مناطق و سازمان‌های مختلف تا حصول نتیجه، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۳۷ بهترین مسیر و راه ارتباطی شهروندان با شهرداری اصفهان است، افزود: کارکنان این مرکز هر روز می‌توانند بازخورد دهند که نبض جامعه نسبت به شهرداری چه وضعیتی دارد، آرام یا مضطرب است و مثلاً نگرانی دارد یا دچار عصبانیت است، لذا باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود؛ از هر امکانی که این مرکز را ارتقا دهد استقبال می‌کنم و امیدوارم که از این مسیر بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: نقش کارکنان و کارشناسان مرکز ۱۳۷ بسیار مهم است، زیرا اولین کسی که می‌تواند به مردم آرامش و یا اضطراب بدهد، کارکنان این مرکز هستند و لحن و نوع مواجهه آنها با موضوعات از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خطاب به کارکنان مرکز ۱۳۷، تاکید کرد: نقطه آغاز ایجاد آرامش در شهر در مواجهه با شهروندان شما هستید و با توجه به اینکه شعار این دوره از مدیریت شهری "اصفهان من، شهر زندگی" است، باید توجه داشته باشید در شهر زندگی، آرامش بسیار مؤثر است و مردم باید در آرامش و به دور از استرس و نگرانی باشند تا شهر، شرایط مساعدی داشته باشد.

قاسم‌زاده اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و حضور گردشگران در شهر اصفهان، گرامیداشت و تکریم گردشگران نوروزی در هنگام تماس با سامانه ۱۳۷ اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 562300

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان علی قاسم زاده شهردار اصفهان کلانشهر شهر سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری شهردار اصفهان نوروز 1401 مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی ظهر شنبه با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در این جلسه تأکیدات بودجه ۱۴۰۳ و کنترل و پیشرفت پروژه‌های سال جاری مورد بررسی قرار گرفت

وی افزود: درباره واگذاری بخشی از یکی از پروژه‌های مشارکتی نیز بحث و تبادل نظر شد، همچنین درباره تسویه بخشی از مطالبات بانک شهر بابت اوراق مشارکت در شهرداری بررسی لازم انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه میزان اوراق مشارکت سال گذشته که در سال جاری محقق می‌شود، ۲,۹۰۰ میلیارد تومان است که بخش زیادی از آن با تعهد ۱۰۰ درصد شهرداری و بخشی با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت است، تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان از این اوراق مربوط به خرید اتوبوس با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت، ۶۰۰ میلیارد تومان هم با تعهد ۵۰ درصد شهرداری و ۵۰ درصد دولت و ۲ هزار میلیارد تومان با تعهد ۱۰۰ درصد شهرداری اصفهان است.

نورصالحی ادامه داد: ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت سهمیه سال ۱۴۰۲ است که در ۱۴۰۳ محقق می‌شود و تمام این اوراق برای زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهر اصفهان از جمله خرید اتوبوس و واگن‌های مترو هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: پروژه‌های سال جاری که در مرحله عقد قرارداد یا تهیه طرح است، تا پایان خرداد سال جاری نهایی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان در سال جاری چند قرارداد در حال اجرا است که امیدواریم در زمان مقرر به اتمام برسد.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان، گفت: برای تعیین بهره‌بردار این مرکز برای اینکه مکمل سالن اجلاس تهران باشد و تحت بهره‌برداری برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی باشد، مذاکراتی با محوریت استانداری و معاونت ریاست جمهوری در حال انجام است و تا دو ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر 6089907

دیگر خبرها

  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا