Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@16:27:01 GMT

پلیس در تعقیب عاملان تعرض به دختر مسافر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۱۵۶۳

پلیس در تعقیب عاملان تعرض به دختر مسافر

دختر جوان در تحقیقات به بازپرس حبیب الله صادقی گفت: شب گذشته، وقتی از محل کارم در شمال غرب تهران بیرون آمدم منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی با یک سرنشین مقابل پایم توقف کرد. به محض اینکه روی صندلی عقب خودرو نشستم، سرنشین پراید که تا آن زمان تصور می‌کردم مسافر است، خودش را به صندلی عقب رساند و کنار من نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواستم اعتراض کنم که مرد جوان چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم مرا می‌کشد. بعد سرم را زیر صندلی خودرو کرد و به راه افتادند.


دختر ادامه داد: التماس هایم بی‌نتیجه ماند و آنها مرا به خانه‌ای در پردیس بردند. در آن خانه مرموز، بین راننده پراید و دوستش دعوا شد. سرنشین پراید اصرار داشت که مرا رها کنند اما راننده پراید با او درگیر شد و درنهایت راننده مرا مورد آزارو اذیت قرار داد. آنها گوشی تلفن و وسایلی که همراه داشتم را نیز به سرقت برده و مرا نیمه جان در نزدیکی محلی که سوار کرده بودند، از خودرو بیرون انداختند.



متهمان سابقه‌دار
به دنبال شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس جنایی وارد عمل شدند.

در نخستین گام به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند و شماره پلاک خودروی پراید به‌دست آمد. بررسی‌ها نشان می‌داد خودرو یک هفته قبل به‌صورت قولنامه‌ای به مرد میانسالی که صاحب مکانیکی است، فروخته شده است.بدین ترتیب مأموران به سراغ خریدار خودرو رفته و در تحقیقات مشخص شد که خودرو متعلق به مردی به نام شایان و از شاگردان مرد مکانیک بوده است.

همزمان کارآگاهان اداره آگاهی با کمک دختر جوان به چهره نگاری پرایدسواران پرداختند. با به‌دست آمدن تصویر فرضی متهمان و تطبیق چهره آنها با آلبوم متهمان سابقه‌دار اداره آگاهی موفق شدند هویت متهمان را به‌دست بیاورند. بررسی‌ها نشان می‌داد شایان و بهروز، دو متهم سابقه دار بوده که به خاطر سرقت مقرون به آزار بازداشت شده بودند. با شناسایی هویت متهمان و از سویی اظهارات مرد مکانیک؛ هویت عاملان این آزار و اذیت شیطانی؛ شناسایی شدند.

به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری ادامه دارد.

21302

کد خبر 1613343

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد