Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین تدابیر پلیس راهور برای سفرهای نوروزی اظهار داشت: طرح نوروزی با استقرار بیش از ۷۰ هزار نیرو در قالب تیم ها و اکیپ های ثابت و سیار از دستگاه‌های امدادی، پلیس راه و راهور ، اورژانس، هلال احمر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..از روز گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

 وی گفت: پیش بینی‌ می‌کنیم که افزایش ترافیک ۳۰ تا ۳۵ درصدی را در جاده‌ها نسبت به سال گذشته شاهد باشیم.

 سردار حسینی با بیان این مطلب که طبق مصوبه ستاد ملی کرونا افرادی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند مجاز به تردد هستند در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا طبق رنگ بندی شهرها ممنوعیتی برای تردد وجود دارد گفت: هیچ ممنوعیتی برای تردد در جاده ها اعمال نخواهد شد؛ فقط افراد باید دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

 جانشین رئیس پلیس راهور انتظامی در خصوص خلافی بالای برخی خودروها و چگونگی بحث تردد این خودروها گفت: بر اساس تدابیر صادره از سوی سردار فرماندهی کل انتظامی و ریاست پلیس راهور در ایام طرح نوروزی به خاطر خلافی بالای خودرو، توقیفی انجام نمی‌شود ولی به شدت با تخلفات حادثه‌ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز و نبستن کمربند_ توسط همه سرنشینان_ برخورد خواهد شد.

 وی با بیان اینکه حرکت در شانه خاکی راه مستوجب توقیف خودرو خواهد شد افزود: اگر راننده‌ای با حالت غیر عادی ( مصرف الکل و مواد روانگردان) اقدام به رانندگی کند  به مرجع قضایی معرفی شده و خودرو تا آخر تعطیلات توقیف خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور انتظامی، اجتناب از عجله و شتاب ، سرعت غیر مجاز و رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی را به رانندگان توصیه کرد و گفت: بعد از هر دو ساعت رانندگی بهتر است ۱۵ دقیقه استراحت کرد.

 وی افزود: ساعت ۱۲ تا ۵ صبح و ۱۴ تا ۱۶ ساعت های خطرناکی است که خواب بر افراد مستولی می شود بنابراین باید افراد در هنگام رانندگی دقت لازم داشته و از رانندگی در حالت خواب آلودگی پرهیز کنند.

 سردار حسینی به مشوق جذاب پلیس راهور در راستای تشویق رانندگان قانونمند در طرح نوروزی اشاره و اظهار داشت: سه دستگاه خودروی تارا، سه دستگاه خودروی شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت جایزه رانندگانی است که در طول طرح نوروزی در تردد در جاده‌ها مرتکب هیچ تخلفی نشده و تصادفی هم نداشته باشند؛ در پایان طرح نوروزی اطلاعات خودروها از سامانه‌های دوربین و اجرائیات کشور استخراج شده و بعد قرعه کشی شده و به رانندگان قانونمند این وسایل نقلیه اهدا خواهد شد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور جاده خستگی و خواب آلودگی رئیس پلیس راهور موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل

سردار جواد تقوی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرحله جدید این طرح سراسری امسال با اولویت نظارت و پایش انبار‌ها و محل دپو کالای قاچاق، با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در استان اردبیل اجرا شد.

او با اشاره به تلاش مسئولانه و جهادی پلیس استان اردبیل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، اظهار کرد: در این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان اردبیل موفق شد، ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، چهار هزار متر پارچه، ۲۵ تن گندم و هفت تن و ۵۶۰ کیلوگرم آرد کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل کشف ۶ تن انواع چوب آلات جنگلی، چهار تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۸۰ هزار بسته قهوه، یک دستگاه موتورسیکلت، ۱۲۰ قوطی نوشابه خارجی، ۲۸۰ لیتر سوخت و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع دیگر کالای قاچاق را از جمله دیگر کشفیات ماموران نیروی انتظامی استان اردبیل در این طرح عنوان کرد.

سردار تقوی اظهار کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را در مجموع ۵۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال اعلام کردند.

او بیان کرد: با اجرای این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل ۱۳ نفر دستگیر و ۱۰ دستگاه خودرو چاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به پلمب ۲ انبار در این طرح با دستور مراجع قضایی، اضافه کرد: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شدند.

سردار تقوی ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران