Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:58:43 GMT

تماشاگران شهرآورد شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۱۶۸۹

تماشاگران شهرآورد شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد مددی در برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا بلیت فروشی بازی شهرآورد انجام و شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده است.

وی گفت: سرویس‌های بهداشتی، رختکن ها، اتاق عوامل اجرایی همه ضد عفونی و پلمب و چمن ورزشگاه نیز به خوبی خط کشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی افزود: جلسات متعددی را آتش نشانی، اورژانس، برق منطقه و نیروی انتظامی برگزار کرده اند و آمادگی کامل برای بازی شهرآورد داریم.

وی گفت: همه پارکینگ‌های ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزاد از ساعت ۱۲ ظهر باز می‌شود و با مترو نیز برای ورود تماشاگران هماهنگی شده است.

مددی افزود: با توجه به بلیت فروشی اینترنتی و مشخص بودن جایگاه ها، تماشاگران با خیال آسوده و آرامش وارد ورزشگاه شوند.

بازی امروز تا حدودی قهرمان لیگ امسال را مشخص می‌کند.

محمد نوری بازیکن پیشین پرسپولیس هم در این برنامه درباره بازی شهرآورد امروز گفت: به دلیل پنج دوره قهرمانی پرسپولیس فشار چندانی برای این بازی روی این تیم نیست البته قهرمانی برای پرسپولیس مهم است و به دلیل شش امتیاز اختلاف با استقلال سه امتیاز این بازی برای پرسپولیس اهمیت دارد.

وی افزود: بازی امروز تا حدودی قهرمان لیگ امسال را مشخص می‌کند.

نوری گفت: بازیکنان هر دو تیم به بهترین شکل بازی جوانمردان را رعایت خواهند کرد و زد و خورد‌های گذشته دیگر وجود نخواهد داشت.

وی افزود: اکنون بازی جوانمردانه یکی از ابتدایی‌ترین اصول فوتبال شده است.

نوری گفت: در بازی امروز پرسپولیس در مقایسه با بازی‌های قبل دو سه تغییر داشته باشد و از آقای جلال حسینی، آقای اسدی و بازیکن ازبک استفاده کند.

وی افزود: شرایط جدول ایجاب کرده است پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کند.

نوری گفت: جذابیت فوتبال به کری خواندن آن است، اما کری خوانی نباید تبدیل به بی احترامی به اشخاص شود.

وی افزود: کری خوانی بازیکنان در زمین است و حرف اول و آخر را بازی می‌زند.

نوری گفت: برخی تماشاگرنما‌ها که در گذشته در سکو‌ها جنجال می‌کردند اکنون در فضای مجازی مسائلی را ایجاد می‌کنند البته در مقایسه با دو تا سه سال پیش این فضا بسیار بهتر شده است.

وی افزود: بیشتر بازیکنان دو تیم چند روز پیش از بازی پست‌های آنچنانی در فضای مجازی منتشر نمی‌کنند البته بعضی مواقع چند بازیکن به هواداران یا بازیکنان در فضای مجازی بی احترامی می‌کنند که دیگر این مسائل در کشور ما جایی ندارد.

نوری گفت: شهرآورد ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد و فقط به روز بازی و شرایط روحی و روانی بازیکنان مربوط است.

وی افزود: خصوصی سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس هم بسیار خوب است، زیرا باشگاه‌ها اگر صاحب ورزشگاه اختصاصی شوند می‌توانند از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

نوری گفت: اگر بخش خصوصی وارد شود مشکل مالی استقلال و پرسپولیس رفع خواهد شد.

وی افزود: نتیجه بازی شهرآورد مشخص نیست البته امیدواریم بازی جذابی باشد.

نوری گفت: فدراسیون فوتبال باید امکاناتی که در دنیا برای داوران وجود دارد برای داوران کشورمان نیز فراهم کند تا از فساد جلوگیری و به داوران کمک شود.

پرسپولیس و استقلال تیم‌های هجومی و پرمهره هستند

آرش برهانی بازیکن پیشین استقلال نیز در این برنامه گفت: استقلال در مقایسه با سال‌های گذشته امسال کاملاً متفاوت بوده و تمام ارکان باشگاه با یکدیگر همدل هستند و فرصت خوبی برای قهرمانی این تیم است.

وی افزود: روح فوتبال حضور هواداران در ورزشگاه است و امیدواریم روند این حضور ادامه یابد.

برهانی گفت: پرسپولیس و استقلال تیم‌های هجومی و پرمهره هستند و این، بازی امروز را جذاب می‌کند.

وی افزود: فضای مجازی بسیار بهتر از گذشته شده است و هواداران می‌دانند همان طور که می‌توانند به بازیکنان انگیزه بدهند، می‌توانند انگیزه‌های بازیکنان را نیز با انتقاد‌های بی جا از بین ببرند.

برهانی گفت: امیدواریم فضای مجازی مهربان تر، خوب و از نظر فرهنگی پاک باشد.

وی افزود: خصوصی سازی به نفع استقلال و پرسپولیس است البته نباید هواداران و تیم‌ها ضرر کنند.

برهانی گفت: این خصوصی سازی باید موجب شکوفایی فوتبال کشور شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس دربی 98 شهرآورد تماشاگران پروتکل های بهداشتی مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت قیمت گوشی بازی شهرآورد بازی امروز فضای مجازی نوری گفت تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!

آفتاب‌‌نیوز :

استادیوم اراک جز اولین استادیوم‌هایی بود که مقدمات حضور تماشاگران زن را فراهم کرد. تماشاگران زن طرفدار آلومینیوم اراک به نظر بعد از تماشاگران زن گل گهر موفق به ورود به استادیوم و تماشای بازی‌های فوتبال شدند.

سازمان لیگ یک روز بعد از اینکه حضور تماشاگران زن در استادیوم تبریز را ممنوع اعلام کرد بیانیه داد و نوشت تماشاگران زن روز جمع نمی‌توانند با حضور در استادیوم شهر اراک از نزدیک تماشاگر بازی آلومینیوم – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی باشند.

اما چرا چنین تصمیمی برای این بازی گرفته شد؟

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که در مصاف آلومینیوم اراک – استقلال یکی دو تماشاگر زن وارد زمین شدند و حواشی ایجاد کردند که یکی از حواشی لمس یکی از تماشاگران توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال بود که موجب محرومیت یک جلسه‌ای این دروازه بان و شکایت فراجا از این دروازه بان شد.

به نظر می‌رسد بعد از بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس بار دیگر تماشاگران زن اراکی این اجازه را پیدا خواهند کرد که وارد استادیوم شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!