Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه سرپرست راه آهن اراک از پیش بینی جابجایی 12 هزار مسافر نوروزی در مسیر رفت و برگشت خط کرمانشاه-مشهد خبر داد.

سعید ترکی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استمرار پیش فروش بلیت های قطار، گفت: امسال شرکت راه آهن جمهوری اسلامی دو میلیون و 200 هزار صندلی قطار را برای سفرهای نوروزی در نظر گرفته که نیمی از آنها بصورت اینترنتی و نیمی از طریق دفاتر فروش بلیت پیش فروش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلیت های قطار در مسیر کرمانشاه- مشهد هم بصورت پیش فروش عرضه شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد و حتی در ایام عید هم افراد می توانند نسبت به خرید بلیت برای ظرفیت های خالی اقدام کنند.

ترکی با اشاره به عمده تقاضای کرمانشاهیان برای سفر ریلی به مشهد گفت: در همین راستا عمده بلیت ها به خط کرمانشاه-مشهد اختصاص داده شده، اما برای رفاه حال برخی افراد که قصد سفر به تهران را دارند، چند کوپه هم برای مسافران کرمانشاه-تهران اختصاص یافته است.

سرپرست راه آهن اراک با بیان اینکه فعلا برنامه زمانبندی قطار کرمانشاه- مشهد همچنان به صورت یک روز در میان است، گفت: افزایش قطار در این مسیر در دستور کار قرار دارد و یکی از اولویت های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی است.

وی افزود: با توجه به برنامه ای که شرکت راه آهن برای افزایش سالن و لوکوموتیو دارد، در صورت تحقق این برنامه قطعا راه اندازی قطار دوم در این مسیر در دستور کار قرار می گیرد.

سرپرست راه آهن اراک با بیان اینکه در نوروز پیش رو افزایش قیمت بلیت نداریم، گفت: در نوروز نیز همچنان بلیت قطار کوپه شش تخته خط کرمانشاه-تهران 94 هزار و تومان و کوپه چهار تخته در این مسیر 140 هزار تومان است.

وی افزود: همچنین قیمت بلیت برای کوپه شش تخته در مسیر کرمانشاه-مشهد 220 هزار تومان و کوپه چهارتخته در این مسیر 325 هزار تومان است.

ترکی با اشاره به استقبال خوب کرمانشاهیان از سفرهای ریلی، گفت: پیش بینی می شود با توجه به ظرفیت موجود امسال جابجایی بیش از 12 هزار مسافر را در مسیر رفت و برگشت خط کرمانشاه-مشهد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران و رفاه حال آنها برگزار شده، گفت: تمام مسافران خطوط ریلی می توانند هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد را با شماره تماس 5149-021 در میان بگذارند.

وی افزود: همکاران ما در مجموعه شرکت راه آهن بصورت 24 ساعته از طریق این خط آماده پاسخگویی به سوالات و انتقادات و پیشنهادات مسافران هستند.

در حال حاضر رسیدگی به امور راه آهن کرمانشاه با راه آهن اراک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه نوروز خطوط ریلی قطار راه آهن کرمانشاه مشهد شرکت راه آهن راه آهن اراک خط کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی

تین نیوز

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی نوروز، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری