Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:11:55 GMT

سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۲۰۸۸

سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف معارفه شد

گروه استانها_ استاندار خراسان جنوبی در حکمی محمدعلی ایمانی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند،در متن حکم جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی خطاب به محمد علی ایمانی به عنوان سمت سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف آمده است: با توجه به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و تجربیات و توان و تعهد خدمتی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران کل دفتر فنی و امور عمرانی و امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی منصوب شدندمدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی ابقا شدسرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

در ادامه این متن آمده، امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از ظرفیت ها، استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری  و برنامه‌ها و سیاست های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

انتهای پیام/250/ن/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، با توجه به بارندگی های شدید شب گذشته  و جاری شدن رودخانه های فصلی ، جاده خوسف به معدن قلعه زری مسدود شد. 

به گفته هلال احمر خراسان جنوبی هم استانی ها از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری