Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور تسهیل در کاهش بار ترافیکی در کیلومتر ۲۲ جاده هراز حدفاصل سد درحال ساخت هراز و تونل چلاو، یک کیلومتر از مسیر بالادست سد هراز پس از انجام عملیات راهسازی به طور کامل تعریض، دو خطه و کل این مسیر آسفالت شد.

وی افزود: متأسفانه در روزهای آخر هفته و نیز تعطیلات مناسبتی، حدفاصل تونل تا دوراهی چلاو در کیلومتر ۲۰ تا ۲۸ جاده هراز با ترافیک سنگین و چندساعته ایجاد و باعث گلایه شدید هم ساکنان بومی منطقه ونیز مسافران عبوری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اکنون این مسیر در آستانه تعطیلات نوروز و رفاه حال مردم منطقه ونیز مسافران نوروزی زیربار ترافیک رفت.

باز شدن گره ترافیکی ۱۵ ساله جاده چمستان به آمل معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل همچنین در خصوص اجرای قطعه باقی مانده گره کور تعریض در جاده آمل به چمستان گفت: با تلاش دستگاه‌های اجرایی شهرستان و حمایت شرکت کاله، شهرداری آمل و دهیاری‌های روستاهای مسیر این جاده، در یک کار جمعی حدود دو هفته‌ای گره کور قطعه باقی مانده در مسیر تعریض و چهار خطه شدن جاده آمل به چمستان بعد از حدود ۱۵ ساله حذف و ایمن سازی شد.

حسینی، طول مسیر باقیمانده اجرای طرح تعریض در این جاده را حد فاصل بعد از میدان حضرت ابوالفضل (ع) درخروجی شهر آمل تا نزدیکی پل شرکت کاله در جاده آمل به چمستان به طول بیش از ۶۰۰ متر عنوان کرد وادامه داد: در اجرای این طرح، دو دهنه رودخانه وجود داشت که با انجام تخلیه کامل انباشت داخل رودخانه، پل‌های پیش ساخته وبتن ریزی، مسیر این جاده به طور کامل چهار خطه و باز شد.

وی هزینه اجرای این طرح را حدود یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر بستر جاده با زیرسازی‌های انجام شده توسط شهرداری آمل برای تردد خودرویی فراهم شده است.

فرماندار ویژه آمل، با بیان اینکه با حذف این گره ترافیکی که از مطالبه مردم منطقه از حدود ۱۵ سال گذشته بوده وباعث ایجاد راه بندان، ترافیک سنگین چند ساعته در این جاده می‌شد، اضافه کرد، قرار شده تا خردادماه سال ۱۴۰۱ این قطعه بازگشایی و تعریض شده به طور کامل وقتی تر زیرسازی، و آسفالت شود.

کد خبر 5449114

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدعباس حسینی فرمانداری آمل مسافران نوروزی حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا گرگان چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی عکس استانها خراسان رضوی مشهد چهارشنبه سوري نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۳شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در بزرگراه تهران کرج در هر مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان، مسیر شهید سلیمانی _ صیاد، بابایی مسیر شرق به غرب _ نیروی زمینی، زین الدین_ روی پل امام علی (ع)، علامه – شقایق در حال حرکت، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون مشکل ترافیکی است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک در بزرگرا ههای شیخ فضل الله _ روی پل یادگار سنگین، آبشناسان _ سردار جنگل سنگین، همت _ جنت آباد، چمران _ نهج البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله سنگیناست.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی در حال اجراست و این طرح به این منظور انجام می شود که برخی از رانندگان نمی خواهند قوانین را رعایت نمایند و قصد دارند زودتر از بقیه رانندگانی که در انتظار ورود به رمپ ها و خروجی ها حضوری منظم دارند وارد شوند و به قول معروف زرنگی کنند که تیم های پلیس راهور تهران بزرگ، با حضور خود در این مقاطع از این اقدام رانندگان متخلف جلوگیری می کند.

کد خبر 6092675

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی