Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@06:32:21 GMT

از زلزله‌زدگان حمایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۲۲۲۷

از زلزله‌زدگان حمایت می‌شود

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان تاکید کرد: با بسیج همه ظرفیت‌های استانی به وضعیت زلزله‌دیدگان در استان رسیدگی و با اعزام تیم های کارشناسی برآورد دقیق از خسارات ناشی از زلزله به عمل آورد.

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی با بیان اینکه مجموعه دولت اهتمام جدی به حل فوری مشکلات ناشی از  حوادث و اتفاقات طبیعی اعم از سیل و زلزله دارد، گفت: با تمام ظرفیت در کنار مناطق زلزله دیده استان هرمزگان هستیم و حمایت‌های مقتضی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 استاندار هرمزگان  به همراه تیم کارشناسی هم اکنون در مناطق زلزله دیده حضور دارد.
 طبق اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله در ساعت ۲:۴۵ بامداد پنجشنبه در استان هرمزگان حوالی کوخرد رخ داده است
این زمین‌لرزه در ۲۷ کیلومتری کوخرد، ۳۸ کیلومتری جناح و ۴۰ کیلومتری بندر چارک (هر سه در استان هرمزگان) به وقوع پیوسته است.
مرکز این زمین‌لرزه همچنین ۱۶۵ کیلومتر با بندرعباس – مرکز استان هرمزگان – و ۳۶۸ کیلومتر با شیراز – مرکز استان فارس – فاصله داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ هنوز از تلفات جانی و مالی احتمالی این زلزله گزارشی منتشر نشده است، اما تیم‌های کارشناسی و ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر کشور زمین لرزه هرمزگان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • جلوگیری از سقط عمد ۳ هزار مورد جنین سالم در کشور
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • وقوع زلزله در این استان
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • زلزله این استان را لرزاند