Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رمضان رنجبر صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرمایش و منویات مقام معظم رهبری که نباید گنجینه دفاع مقدس فراموش شود و همچنین جهاد تبیین و فهم درست این گنجینه برای نسل جوان، افزود: استان مازندران برنامه‌های لازم را برای عزیمت زائرین به این سرزمین نور تحت عنوان رزمایش بزرگ و عملیات فرهنگی را اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک توسط خادمین شهدای استان مازندران فضاسازی و زیرساخت‌های اولیه صورت گرفته که پذیرای زائرین در این مکان که قدمگاه شهدای استان‌های شمالی است، هستیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و معنوی برای زائرین در اردوگاه، ایستگاه صلواتی، برگزاری نماز جماعت در نمازخانه شهدای اردوگاه، روایتگری توسط راویان استانی و کشوری در راستای جهاد تبیین و فهم درست از گنجینه دفاع مقدس مخصوصاً برای نسل جوان و نوجوان، انواع مسابقات فرهنگی، سخنرانی علما، و رادیو اردوگاه و بهره گیری از کارشناسان مسائل دفاع مقدس را از جمله طرح‌ها بیان کرد.

سرهنگ رنجبر گفت: این اردوگاه چون اسکان اولیه زائرین است و پس از آن به یادمان‌های فتح المبین و هفت تپه، اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر اعزام می‌شوند.

کد خبر 5449130

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب ساری حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا گرگان چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی عکس استانها خراسان رضوی مشهد اردوهای راهیان نور چهارشنبه سوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز با بیان اینکه پیکر پاک شهید محمدشفیع فیضی‌زاده از شهدای جاویدالاثر استان ایلام پس از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد، گفت: پیکر پاک شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام افزود: این شهید در عملیات والفجر ۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

فولادی با اشاره به اینکه پیکر این شهید بزرگوار در پی تفحص‌های انجام گرفته در منطقه کشف شد و برای تعیین هویت به معراج شهدای تهران انتقال یافت، تصریح کرد: "دی. ان. ای" و آزمایش‌های ژنتیکی و هویتی بستگان نزدیک همه شهدای گمنام استان ایلام استخراج و ذخیره سازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر متعاقبا از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، گفت: این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، سال ۱۳۲۷ در روستای "چشمه پهن" بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

فولادی با تاکید بر اینکه پیش از این ایلام دارای ۶۹ شهید جاویدالاثر بود، افزود: شهیدان مرادحاصلی، زرگوش، محمدیان، چناری و غیوری زاده نیز از شهدای گمنامی بودند که پیکر پاک آنان تفحص و شناسایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس