Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@04:29:41 GMT

آشنایی با میوه ای که قند خون را کنترل می کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۲۳۳۴

آشنایی با میوه ای که قند خون را کنترل می کند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از بهداشت نیوز، خوردن سیب سبز ناشتا کمک می کند تا قند خون خود را ثابت نگه دارید؛ این ویژگی برای بیماران دیابتی یا کسانی که در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار دارند، بسیار مهم است. باید به خاطر داشته باشید که هنگام خواب متابولیسم بدن به کار خود ادامه می دهد و پانکراس ممکن است در تنظیم گلوکز دچار مشکل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن جا که سیب حاوی فیبر محلول است، خوردن آن با شکم خالی، جذب در روده را به تاخیر می اندازد و این اثر در طول روز ادامه می یابد. مطالعاتی انجام شده که نشان می دهد کسانی که سیب ناشتا می خورند، کمتر در معرض ابتلا به دیابت نوع دو قرار می گیرند.

طبق گفته پزشکان هر فرد در روز به ۲۸ گرم فیبر نیاز دارد. یک عدد سیب ۵ گرم فیبر دارد و خوردن ناشتای آن، برای بدن بسیار مفید است.

از فواید دیگر خوردن سیب سبز هنگامی که ناشتا هستید، این است که به سبب داشتن پتاسیم بیشتر نسبت به سایر انواع سیب، مانند یک الکترولیت رطوبت سلول ها را متعادل می کند. این کار برای ضربان قلب منظم بسیار حیاتی است.

اگر در طول روز به اندازه کافی پتاسیم نخورید، قلب خود را در معرض خطر ضربان نامنظم قرار داده اید. دانشمندان معتقدند هر فرد به ۴۷۰۰ میلی گرم پتاسیم در روز نیاز دارد. هر سیب حاوی ۱۱۵ میلی گرم پتاسیم است و این برای حفظ ریتم قلب شما از ابتدای روز تا پایان آن کافی است.

منبع: بهداشت نیوز اخبار مرتبط ۱۶:۰۰:۰۸ نشانه هایی که می گوید مصرف قند شما بالاست ۰۱:۰۷:۱۶ علائم ابتلا به ۳ نوع دیابت را بشناسیم ۰۰:۳۸:۱۴ چند تکنیک ساده برای کنترل قند خون ۱۶:۵۲:۳۷ این بیماری شایع به اپیدمی قرن تبدیل شده است ۲۰:۰۷:۳۰ ارتباط اندازه دور گردن با دیابت ۰۲:۳۲:۴۹ تاثیر گوشی هوشمند روی قند خون

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو فشار خون سیب دیابت قند خون سیب سبز قند خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما