Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:04:25 GMT

ارتباط تنگاتنگ بین خانواده و مدرسه باید حفظ شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۲۳۵۶

ارتباط تنگاتنگ بین خانواده و مدرسه باید حفظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی چهارشنبه شب در آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در سالن بهزاد این شهر اظهار داشت: معلمی مقدس‌ترین شغل‌ها است و امانت بسیار سنگینی بر عهده فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت گذاشته شده است.

امام جمعه گناوه با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مدیر پیشین آموزش و پرورش گناوه افزود: مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان با مدیریت، درایت، کار آیی، همراهی و هماهنگی در همه مسائل و مشکلات از جمله در ایجاد زیرساخت‌های سخت و نرم افزاری تلاش وافری داشتند و نگذاشتند که به امانت‌های مردم برای ادامه تحصیل ضربه وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مدیر پیشین در همراهی در ستاد نماز جمعه، عضو هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه، تشکیل منظم جلسات شورای آموزش تلاش کردند و در جای جای شهرستان خدمات مؤثر و ماندگاری از خود به جای گذاشتند که قابل تقدیر است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: مدیر جدید نیز از نیروهای همراه، انقلابی، دلسوز نظام و پیرو ولایت هستند که در پست‌های متعدد مسئولیت داشتند و با کوله باری از تجربه این امانت را بر عهده می‌گیرند که امید توفیق داریم و ما هم در کنار این بخش خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه مدرسه خانه دوم فرزندان است گفت: ارتباط بین خانواده و مدرسه هیچ گاه نباید قطع شود بلکه پیوند و ارتباط تنگاتنگ بین خانواده و مدرسه باید همواره حفظ شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: اگر ارتباط بین خانه و مدرسه قطع شود با آسیب‌های جدی روبرو خواهیم شد.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه امروز دشمن با جنگ ترکیبی به مقابله با اعتقادات و باورهای جامعه برخواسته و خانواده را هدف قرار داده است گفت: تنها راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمنان جهاد تبیین است و در این عرصه وظیفه متولیان آموزش و پرورش سنگین‌تر خواهد بود.

در این آئین از زحمات چندین ساله اسکندر احمدی مدیر سابق آموزش و پرورش گناوه تقدیر و ضرغام مردانی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

کد خبر 5449103

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه آموزش و پرورش حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا گرگان چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی عکس استانها خراسان رضوی مشهد اردوهای راهیان نور چهارشنبه سوري امام جمعه گناوه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود