Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:24:21 GMT

راه‌اندازی ۶ ایستگاه سلامت در راه‌های مواصلاتی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۲۳۶۷

راه‌اندازی ۶ ایستگاه سلامت در راه‌های مواصلاتی

مهرداد بابایی، رییس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث استان البرز طرح سلامت نوروزی خود رااز ٢٥ اسفند ماه آغاز کرده است.

وی افزود: در این طرح، بالغ بر ٧٥٠ نفر نیرو عملیاتی و ستادی در قالب ٦٩ پایگاه اورژانس ١١٥ توسط ٨٨ کد عملیاتی شامل ٧٦ دستگاه آمبولانس، ٢ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٩ دستگاه موتورلانس و ١ فروند بالگرد اورژانس در سطح شهرها وجاده‌های استان، فعال و بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیزو مسافرین محترم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز اظهار کرد: با توجه به وجود پرتردد ترین راه‌های کشور در این استان ٦ ایستگاه سلامت نوروزی درسطح راه‌های مواصلاتی استان راه‌اندازی شده و آماده برای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی است.

بابایی گفت: همچنین طی این مدت، مرکز هدایت و عملیات بحران EOC واقع در ستادمرکزی اورژانس بعنوان دبیرخانه طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز و مسؤول اجرایی کمیته بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر بصورت شبانه روزی در سطح استان فعال بوده و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را زیرنظر خواهد گرفت.

به گفته این مقام مسؤول این طرح تا ١٥ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز سلامت محور نوروز کرج البرز ایستگاه سلامت جاده محور مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز