Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،  شهردار منطقه ۱۳ در اختتامیه جشنواره شهید باکری گفت: «طرح و برنامه‌های متفاوتی در سال پیش رو در منطقه 13 پیش‌بینی شده و افق خوبی پیش روی این منطقه قرار دارد.»

«محمدهادی علی احمدی» در ابتدای این مراسم درباره برگزاری اولین جشنواره شهید باکری در منطقه۱۳ با محوریت روز درختکاری به مدت ۱۰ روز گفت: «با طراحی و برگزاری این جشنواره سعی کردیم کار متفاوت و جدیدی را در این  دوره مدیریت شهری رقم بزنیم تا برای شهروندان نیز در آستانه فصل بهار این اقدامات ملموس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با بیان اینکه، مراسم روز درختکاری در منطقه 13 تنها به یک برنامه و فعالیت خاص محدوده نشد و طی ۱۰ روز و به یاد شهدا در نقاط مختلف منطقه ، نهال کاشته شد افزود : «در کنار کاشت نهال برای کمک به حفظ و توسعه محیط‌زیست ، با این اقدام که به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، آتشنشان، سلامت و گمنام صورت گرفت، تلاش کردیم تا مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.»

جشنواره‌ای متفاوت

شهردار منطقه 13 با اشاره به خصائص و ویژگی‌های اخلاقی شهید باکری به عنوان نمونه تمام عیار بنده صالح و  وارسته پروردگار گفت: «با نامگذاری جشنواره درختکاری به نام شهید مهدی باکری، سعی کردیم به نوعی  شهروندان به ویژه نسل جوان را با این شهید بزرگوار آشنا کرده تا درباره او بیشتر فکر و مطالعه کنند و این امر، هدف نهایی ما از برگزاری این جشنواره بود.»

علی احمدی با بیان اینکه حدود 5 ماه است توفیق خدمت به شهروندان در این منطقه را داشتم ادامه داد: «منطقه 13 در سال جدید چشم انداز روشن و امیدبخشی دارد و طرح‌ها و فعالیت‌های خوب و متفاوتی در این منطقه اجرایی می‌شود. از این رو و با توجه به کمبود سرانه فضای سبز در برخی از محله‌ها، سازوکاری فراهم کردیم تا بوستان‌های جدید در محله‌های مورد نیاز افتتاح شود.»

اجرای پروژه های کوچک مقیاس 

در این جشنواره ، «مهدی بابائی»، عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن خداقوت به شهردار و دست اندرکاران جشنواره شهید باکری، خواستار استمرار اقدامات این چنینی در محله‌ها  شد و گفت: «شورای شهر تهران به سطوح محله‌ای در شهر توجه و تاکید داشته و برای ساماندهی عادلانه‌تر خدمات تلاش می‌کند. از این رو سیاستگذاری‌ها بر اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس و تعیین تکلیف پروژه‌ها معطوف شده است.»

او درباره نامگذاری 25 اسفند ماه به عنوان روز «باغبان» از فعالان و کارگران خدوم فضای سبز تشکر و ابراز امیدواری کرد: «ضمن حفظ سرانه موجود فضای سبز و توسعه آن بتوانیم این سرانه به صورت عادلانه در سطح شهر توزیع کنیم »

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آقامیری، عضو شورای شهر تهران نیز ضمن قدردانی از مدیریت منطقه 13 در برگزاری جشنواره شهید باکری گفت : «ابتکار منطقه در برگزاری این جشنواره قابل تقدیر است و این اقدام می‌تواند به عنوان الگویی در مناطق شهر تهران تسری یابد. شهید باکری به عنوان شخصیت مردمی و خودساخته است و انشاالله خداوند به ما این توفیق را بدهد که بتوانیم رهرو راه شهیدان پاک باخته باشیم.»

رونمایی از تندیس جشنواره

رونمایی از تندیس جشنواره شهید باکری، تجلیل از کارگران و کارمندان و مدیران  نمونه، اجرای گروه سرود اسرا، پخش کلیپ و موسیقی از دیگر بخش‌های اختتامیه جشنواره شهید باکری با محوریت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه بود.

مراسم اختتامیه جشنواره شهید باکری با حضور «مهدی بابائی» عضو شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین «آقامیری» نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، شهردار منطقه۱۳ و جمعی از معاونان و مدیران و کارگران خدمات شهری در آمفی تئاتر مجتمع کوثر برگزار شد.

کد خبر 664861 برچسب‌ها همشهری محله درختکاری شهید فضای سبز شهرداری منطقه ۱۳

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه 13 همشهری محله درختکاری شهید فضای سبز شهرداری منطقه ۱۳ جشنواره شهید باکری شهر تهران فضای سبز محله ها منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان

آیین اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور سید محمدحسینی پور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشگاهیان در این جلسه نورانی گفت: هرچه در این محافل و مجالس قرآنی شرکت کنیم قطعاً برکات و نور قرآن، بیشتر در زندگی ما جاری و ساری می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن عسکری ضمن اشاره به آیه ۳۰ سوره فرقان که می‌فرماید: اتخذوا هذا القرآن مهجورا (قرآن را مهجور کردند) افزود: باید تلاش کنیم با قرآن مانوس شویم و آنگاه درک خواهیم کرد که خداوند برای زندگی زیبا دستورالعمل‌هایی داده است که اگر به آن عمل کنیم زندگی ما معنا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیار ساده و راحت می‌توان با قرآن ارتباط گرفت و در ترجمه آیات تعمل کرد و بعد می‌فهمیم که چه گنجینه بزرگی را خداوند دراختیار ما قرار داده است که برای تمام نیاز‌ها و سؤالات ما پاسخ‌هایی روشن دارد.

گفتنی است: آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و نغمات دینی، اجرای گروه بین‌المللی هم آوایی پیامبر اعظم (ص) و قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده به حاضرین همراه بود و در پایان نتایج سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام و از برگزیدگان مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان