Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پهناور، رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام یافته، در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار از زمان تاسیس این هیات ورزشی در استان تعداد بیمه‌های ورزشی صادر شده به بیشترین تعداد خود رسیده و نسبت به سال گذشته نیز افزایش بی‌سابقه ۲ برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مهم که یکی از شاخص‌های اصلی موفقیت هیات‌های ورزشی است و علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی در طی دو سال گذشته انجام یافته است که نشانگر برنامه‌ریزی صحیح و دقیق و تلاش‌های اعضای هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل در توسعه رشته‌های ورزشی تحت پوشش بوده است.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل تشریح کرد: فعال شدن انجمن‌های ورزشی تحت پوشش این هیات و هم‌چنین تعدادی از هیات‌های شهرستان‌ها و اجرای طرح‌های استعدادیابی مختلف در طی دو سال اخیر، توجه به کار تیمی و مدیریت حرفه‌ای از جمله دلایل دستیابی به این موفقیت ماندگار در هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل بوده است.

پهناور ادامه داد: تمامی اقدامات انجام یافته در این هیات بر اساس برنامه‌ ۴ ساله تدوین شده به مرحله اجرا درآمده است که در سال‌های آینده نیز روند رو به رشد کنونی را ادامه خواهیم داد.

وی تشریح کرد: رعایت اخلاق حرفه‌ای و ارزش‌گذاری به روسای کمیته‌های ورزشی و مربیان نقش بسیار مهمی در افزایش تعداد ورزشکاران رشته‌های مختلف تحت پوشش این هیات داشته و هم‌چنان تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف عالی و رشد و توسعه این هیات در استان انجام خواهیم داد.

رییس انجمن هیات‌های ورزشی استان اردبیل عنوان کرد: این موفقیت نمونه‌ای از اقدامات در راستای رشد این هیات ورزشی بوده و لذا برنامه‌های توسعه‌ای خود را در سال ۱۴۰۱ نیز ادامه داده و با راه‌اندازی یا ارتقای فعالیت تعداد دیگری از رشته‌های ورزشی شاهد پیشرفت روزافزون خواهیم بود.

وی گفت: تلاش‌های صادقانه اعضای هیئت رئیسه، روسای هیات‌های شهرستان‌ها، روسای انجمن‌های ورزشی، روسای کمیته‌های اجرایی، مربیان، داوران و ورزشکاران هیات در کسب این موفقیت بسیار موثر بوده و لذا زحمات گروهی این اعضا شایسته قدردانی است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل بیمه ورزشی هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل