Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت گفت: دریادلان نداجا با برخورداری از آگاهی معنوی و علمی در دفاع از شرف و استقلال نظام اسلامی در دریاها آمادگی کامل دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت اظهار داشت: این مرکز تربیتی و آموزشی افتخار دارد مراسم دانش‌آموختگی و دریافت نشان درجه فراگیران این فرماندهی را در چهار رسته مکانیک، برق، الکترونیک و آماد را امروز در 16 رشته در مقطع تخصص اولیه اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت با بیان اینکه دانش‌آموختگان در این مرکز به رسالت خویش واقف هستند گفت: دانش‌آموختگان با برخورداری از آگاهی معنوی، علمی و ارزش‌های دفاع مقدس از جمله جهاد، ولایتمداری و روحیه ایثار خود را آماده دفاع از شرف و استقلال نظام در حوزه دریاها و اقیانوس‌ها می‌کنند.

امیر شعبانزاده افزود: فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت به خود می‌بالد که با داشتن پیشینه افتخارآمیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدابیر فرماندهی نداجا نقش اساسی را در تربیت و آموزش بخش عمده و بدنه اصلی این نیرو را برعهده دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: دشمن در برابر مشت آهنین مردم ایران ناتوان استتولید آثار هنری با هدف معرفی شخصیت‌های شاخص ملی در استان گیلان انجام می‌شودنمایشگاه دستاورهای انتظامی استان گیلان در رشت برپا شد

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت ابراز داشت: این فرماندهی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود توانسته ضمن ارتقاء کیفیت تربیتی، آموزشی و پژوهشی خود در جهت تربیت نیروی انسانی ولایتمدار در مسیر تعالی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گام‌های موثری بردارد.

امیر شعبانزاده تصریح کرد: توجه به حوزه‌های تربیتی و ایجاد زمینه لازم در جهت اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب، تاکید واقع‌بینانه به آینده و نقش موثر فراگیران در رسیدن به آرمان‌های مقدس نداجا در راستای اجرایی کردن اوامر رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله تاکیدات است.

وی اهتمام به ارتقای معرفت دینی، انگیزه‌های معنوی و تقویت بصیرت و ولایتمداری کارکنان و فراگیران آموزشی را جزو دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: تربیت و آموزش نیروی انسانی با انضباط، شجاع و سلحشور منطبق با مأموریت‌ها و نیازهای عملیاتی نداجا همواره در دستور کار است.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت افزود: بازنگری در محتوا، متون آموزشی و تربیتی، استفاده هدفمند از مربیان باتجربه برای انتقال معارف و تجارب دفاع مقدس به نسل جوان و تعامل آموزشی با مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی داخل و خارج آجا و نداجا را نیز مورد توجه قرار دادیم.

امیر شعبانزاده ارتقای اعتماد به نفس در جوانان ولایتمدار نیرو، ساخت شبیه‌سازها و تجهیزات آموزشی موردنیاز با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جزو دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: نوسازی و فرم‌دهی انقلابی تجهیزات موجود به منظور حفظ و ارتقاء توانمندی آموزشی متناسب با تهدیدات را نیز عملی کردیم.

وی گفت: به نمایندگی از طرف دریادلان حاضر در میدان و در محضر خداوند متعال و حضرت ولی‌عصر(عج) اطمینان می‌دهیم که در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه و ارتقای سطح آموزش‌های علمی و نظامی نداجا با تمام توان کوشا باشیم.

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم ع رهبر معظم انقلاب نداجا رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز گذشته نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز گذشته وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که بالگردهای اسرائیلی در گذرگاه نتساریم در مرکز نوار غزه به زمین نشستند.

این خبرنگار افزود که این بالگردها در پی حمله خمپاره ای گردان های قسام به نیروهای رژیم اشغالگر به این منطقه اعزام شدند.

 

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند