Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جعفر قنادباشی گفت: دستگیری نازنین زاغری نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران موفق شده است تا دانش های لازم را برای متوقف کردن بسیاری از عناصر نفوذی را به دست بیاورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به تحویل دادن نازنین زاغری یکی از سرحلقه‌های جاسوسی انگلیس در ایران به مقامات بریتانیا گفت: انگلیسی ها پیوسته در صدد تأثیر گذاری بر روند اقدامات انقلابی در ایران هستند؛ آنها پیوسته تلاش می کنند تا انقلاب اسلامی ایران در پیشبرد مقاصد خود ضعیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: تاریخ روابط ایران و انگلیس نشان می دهد که انگلیسی ها بیش از دویست سال پیش تاکنون پیوسته سعی کرده اند که به طرق مختلف به مقاصد استعماری خود را در ایران اجرا کنند که یکی از اقدامات آنها استفاده از جاسوسان است.

وی افزود: جاسوسانی که تنها تلاش آنها دریافت اطلاعات و ارسال به انگلیس نیست؛ در واقع آنها تلاش می کنند که در عرصه های عملی هم تأثیراتی را بگذارند تا ما را به اشتباه بیاندازند و با نفوذ در دستگاه های مختلف، روند امور را کند کنند.

قنادباشی بیان کرد: زمانی که صحبت از جاسوسان خارجی می شود؛ تنها کوشش آنها برای کسب اطلاعات و ارسال به خارج نیست؛ بلکه آنها در پی عملیات مجرمانه هستند که این اقدام در فرهنگ سیاسی و حقوقی همه کشورها محکوم است و دستگیری نازنین زاغری از همین موارد است.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: سیستم ارتباطات جاسوسان لندن بسیار متفاوت از گذشته است و آنها از طریق دستگاه های جدید ارتباطات خود را ایجاد می کنند؛ بنابراین رصد کردن اقدامات چنین جاسوسانی بسیار متفاوت و پیچیده است که نیاز به دانش در حوزه ارتباطات و پیگیری های مستمر دارد.

وی ابراز کرد: دستگیری نازنین زاغری در سال های گذشته نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران موفق شده است تا دانش های لازم را برای متوقف کردن بسیاری از عناصر نفوذی را به دست بیاورد و این اقدام به دشمنان ایران نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از لحاظ قابلیت های اطلاعاتی به جایی رسیده است که می تواند جاسوسان را متوقف کند و این اقدام نوعی بازدارندگی ایجاد می کند.

قنادباشی با تأکید بر اینکه نازنین زاغری مهره ای سوخته است که دیگر برای انگلیسی ها نمی تواند کاربرد دوباره داشته باشد، خاطر نشان کرد: حفظ اقتدار و عظمت ایران بسیار مهم است و انگلیسی ها تلاش می کنند هماننند گذشته، مقاصد استعماری خود را اعمال کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نازنین زاغری اسلامی ایران انگلیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی با انتشار پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به معلمان شریف ایران اسلامی و استان سمنان تبریک گفت.

متن‌پیام بدین شرح است:

۱۲ اردیبهشت، روز معلم، روز تجلیل و پاسداشت فرشته است که بر لوح دل و جان نقش مهر می‌زنند و الفبای عشق را در ضمیر روشن فرزندان این دیار به یادگار می نهند؛ همانان که قافله سالار کاروان زندگی اند و گشاینده پنجره‌ی خورشید به دل‌های بی قرار

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و با ادای احترام به روح بلند شهدای والامقام فرهنگی و بویژه شهدای فرهنگی استان سمنان، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت؛ روز معلم را به پیشگاه مردم دانش مدار و بزرگوار ایران اسلامی و استان سمنان، بویژه معلمان و فرهنگیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) به سال جهش تولید با مشارکت مردم مزین گردیده است.

آرزو می‌کنم که تلاش مؤثر شما معلمان عزیز در تربیت نیروی انسانی خدوم و مورد نیاز کشور عزیزمان، مؤثر واقع شده و در این راستا اطمینان دارم که به مدد خداوند متعال و همت معلمان صبور و کوشا، با تلاش بیش از پیش شما خوبان در مهارت آموزی، دانش آفرینی و اشاعه‌ی اخلاق و امید؛ آینده‌ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6094119

دیگر خبرها

  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس