Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:00:12 GMT

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۳۰۶۷

ایسنا/کردستان رئیس جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی بوده است، گفت: باید با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و فعال جهاددانشگاهی بتوانیم استان را در مسیر رشد و پیشرفت یاری دهیم.

اکبر اسدی، امروز، در مراسم گردهمایی پایان سال پرسنل جهاددانشگاهی استان، با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: با فراسیدن فصل بهار تغییر و تحول در طبیعت برای همگان ملموس و نمایان می‌شود، ما نیز با این نو شدن طبیعت باید با تغییر و تحول درونی در جهت بهتر شدن خود و جامعه گام‎‌های اساسی برداریم و با درس گرفتن از برنامه های یکسال گذشته فعالیت های مثبت و شاخصی را برای سال جدید برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی استان کردستان در طول سال ۱۴۰۰ با همدلی و همکاری جهادگران موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است، افزود: اجرای طرح اشتغال کمیته امداد، برگزاری آزمون‌های استخدامی و.... در روزهای پایانی از جمله فعالیت‌های موفق جهاددانشگاهی استان کردستان بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، جهاددانشگاهی را یک نهاد انقلابی با ظرفیت‌های بسیار متنوع در حوزه‌های مختلف دانست و بیان کرد: همکاران جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها باید زمینه رشد و اعتلای این نهاد انقلابی را در استان فراهم کنند و سرمایه‌های مادی و معنوی جهاددانشگاهی را ارتقا بخشند.

وی حسن خلق، نظم و انضباط، همدلی و همکاری را لازمه فعالیت در جهاددانشگاهی ذکر کرد و ادامه داد: در سایه حفظ این شاخصه‌های متعالی امروز شاهد رشد و پیشرفت این نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی هستیم.

اسدی با اشاره به اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی بوده است، افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و فعال جهاددانشگاهی بتوانیم استان را در مسیر رشد و پیشرفت یاری دهیم.

وی اعتماد عمومی را یکی دیگر از اولویت‌های جهاددانشگاهی استان کردستان دانست و یادآور شد: برای کسب اعتماد عمومی باید تلاش بیشتری صورت گیرد و کارهای مهم و مؤثری در استان انجام شود. گفتنی است؛ در ادامه معاونان فرهنگی، پشتیبانی، آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی کردستان گزارش عملکرد یک ساله خود را ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاددانشگاهی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند