Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه زلزله ۶ ریشتری صبح امروز بستک هرمزگان آسیبی به تأسیسات شرکت ملی گاز ایران وارد نکرد، گفت: جریان گاز در تمام مناطق استان پایدار است.

محمد عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به وقوع زلزله ۶ ریشتری بامداد امروز (پنجشنبه، ۲۶ اسفندماه) در منطقه بستک استان هرمزگان اظهار کرد: خوشبختانه به تأسیسات، ساختمان‌ها و خطوط انتقال گاز آسیبی وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تماس با مناطق تحت تأثیر زلزله، ارزیابی‌های لازم به‌عمل آمده است، افزود: تاکنون گزارشی از قطع جریان گاز در مناطق زلزله‌زده گزارش نشده و جریان گاز پایدار است.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران به تشکیل تیم‌های اقدام فوری اشاره کرد و گفت: با تشکیل کمیته مدیریت بحران، تیم‌های اقدام فوری برای مواجهه با شرایط ویژه در منطقه تشکیل شده است.

طبق اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور زلزله شدیدی به بزرگی ۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعت ۲:۴۵ بامداد پنجشنبه در استان هرمزگان حوالی کوخرد رخ داده است.

این زمین‌لرزه در ۲۷ کیلومتری کوخرد، ۳۸ کیلومتری جناح و ۴۰ کیلومتری بندر چارک (هر سه در استان هرمزگان) به وقوع پیوسته است.

مرکز این زمین‌لرزه ۱۶۵ کیلومتر با بندرعباس – مرکز استان هرمزگان – و ۳۶۸ کیلومتر با شیراز – مرکز استان فارس – فاصله داشته است.

منبع: شانا

کلیدواژه: زلزله بندرعباس شرکت ملی گاز ایران شرکت ملی گاز ایران استان هرمزگان جریان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش بسزایی در توانمندسازی دانش آموختگان و جویندگان کار ایفا می‌کند.
در این دیدار رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در کشور، آموزش‌های مهارتی را کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه دانست.
مهرداد عظیمی از وجود بیش از ۶۵۰ مرکز دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در این مراکز بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی فعال هستند.
وی عنوان کرد:۶۰ درصد از رسالت و وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش از سوی مراکز خصوصی و خود مردم انجام می‌گیرد.
عظیمی با اعلام اینکه دیپلماسی مهارت یکی از راهبرد‌های کلیدی سازمان در این دولت است، گفت: وجود ۴۰ هزار مربی توانمند در حوزه آموزش می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کشور باشد
در این دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان هم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.
به گفته سیدعلی علوی، بر اساس آمار سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کردستانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود..

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله