Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:43:58 GMT

استفاوه از هنر نقاشی در پل‌های عابر پیاده مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۳۲۸۹

استفاوه از هنر نقاشی در پل‌های عابر پیاده مشهد

معاون طرح توسعه و امور فنی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار هنر نقاشی در پل‌های عابر پیاده جایگزین رنگ‌آمیزی سنتی در این کلانشهر شده است.

حمید رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تشریح طرح استقبال از بازار، افزود: در این طرح هشت پل عابر پیاده با تصاویر زیبایی نقاشی شده است؛ این پل‌ها در بلوار وکیل آباد، امام خمینی و طبرسی زیر پوشش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: گفت: چهار پل عابر پیاده در ورودی‌های مشهد از سمت نیشابور، سرخس، کلات و قوچان بدنه‌سازی و زیباسازی شده است.

معاون طرح توسعه و امور فنی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد با بیان اینکه نقاشی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی در راستای طرح استقبال از بهار انجام شده است، ادامه داد: رنگ‌آمیزی پل‌های عابر پیاده با رنگ‌های شاد مطالبه شهروندی و حرکت به سمت زیبایی و نشاط آوری در محلات و زدودن آلودگی‌های بصری است.

وی با بیان اینکه در شهر مشهد ۱۵۴ پل عابر پیاده وجود دارد، تصریح کرد: در رنگ آمیزی پل‌های عابر پیاده بهبود سیما و منظر شهری، جلوه‌های بصری شهری استفاده بیشتر شهروندان از پل‌ها هنگام عبور از معابر دنبال می‌شود.

کد خبر 562324

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مشهد پل عابر پیاده ساماندهي شهري شهر کلانشهر شهرداری مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پل های عابر پیاده رنگ آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه